Nou ben weer terug en heb het onderzoek achter de rug! 
Het is me echt 100% meegevallen. Heb geen roesje gehad en mijn keel is ook niet verdoofd geweest. Het duurde ongeveer 5 minuten.
De verpleegsters en de dokter waren ontzettend aardig en hebben me erg om m'n gemak gesteld. Het moment dat de slang in m'n keel ging was wel vervelend en moest toen een paar keer kokhalsen. Maar toen ik eenmaal een ademritme te pakken had, ging het wel goed. Het deed alleen af en toe een beetje pijn als ik moest slikken. toen zat die slang er namelijk nog tussen. Ik vond het alleen een beetje vervelend toen die slang er in één keer weer uitgetrokken werd. Toen moest ik een beetje overgeven, maar dat was daarna al snel weer over. Nu heb ik alleen nog last van lucht in m'n buik omdat ze dat erin gepompt hadden.
Ze hebben m'n maag en twaalfvingerige darm bekeken en het zag er op het eerste gezicht allemaal wel goed uit. Ze hebben weefsel weggenomen en dat gaat nu onderzocht worden. 2 januari hoor ik daarvan de uitslag.
Ik ben iig ontzettend blij dat het achter de rug is. Ook al viel het mee, ik doe het liever niet nog eens!