Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotte1990 schreef:Gewoon voorkomen door je weerstand hoog te houden. Veel slapen en gezond eten dus!
paardje2005 schreef:mijn huisarts vertelde mij juist dat aftes helemaal niets te maken hebben met weerstand. het is een virus, net als koortslippen. als je het eenmaal hebt, blijft het komen.
het is net als een kortslip een herpusvirus.
o ja het spul dat ik gebruik is lidocaine. het gaat niet sneller weg, maar verdooft wel, wat ook fijn is!is ook en gel met zo'n kwastje eraan om het aantebrengen
geluksvogel schreef:paardje2005 schreef:mijn huisarts vertelde mij juist dat aftes helemaal niets te maken hebben met weerstand. het is een virus, net als koortslippen. als je het eenmaal hebt, blijft het komen.
het is net als een kortslip een herpusvirus.
o ja het spul dat ik gebruik is lidocaine. het gaat niet sneller weg, maar verdooft wel, wat ook fijn is!is ook en gel met zo'n kwastje eraan om het aantebrengen
mijn TA zei juist van wel en die van mij is nog niet teruggekomen dus niks aan ht handje tot nu toe
Marinke schreef:Poetsen met Zendium kan ook nog wel helpen, bij mij iig wel
ShadowFax schreef:Sterker nog... tot op de dag van vandaag weten ze nog steeds de oorzaak niet