Ajax op mn voet, straks naar de dokter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anneM_Ajax

Ajax op mn voet, straks naar de dokter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 16:41

Zo tjonge ik ben aan het pijnleiden hierro. Boos!
Ik was bezig met mijn paard zn manen aan het bijwerken, en tsja dat wil hij nog wel eens gaan staat soezen, geen enkel probleem lekker makkelijk zelfs.
Maar de stalhond Boy is 12 jaar en flink aan het dementeren. Boy lag in het hooi te slapen maar werd wakker en ziet ineens zn baas aankomen. Wat doet Boy, die rent als een hondsdolle puppy keihard naar zn baas toe. En Ajax stond nog half te pitten en zag het vanuit zn ooghoek gebeuren dus die schrok zich helemaal kapot. Springt de lucht in en land met zn volle gewicht op de wreef van mn linkervoet. Deed op dat moment heel geen pijn, maar na 4 seconden krege in ineens zo gruwlijke pijn dat ik bijna flauw viel.
Ajax stond me overigens heel geschrokken aan te kijken die vroeg zich af wat hij fout had gedaan denk ik.

Maja me pa was naar zn werk met de auto, dus me ma kon me niet halen. Laat mn paard nou net 14,5 kilometer van mijn huis af te staan. Nou serieus ik hoe ik het voorelkaar heb gekregen om naar huis te fietsen, dat vind ik wel heel stoer van mezelf Knipoog normaal fiets ik het met wind mee in een half uurtje maar dit keer deed ik er een uur over, fietsen met 1 voet ging niet zo soepel als dat ik zelf had gedacht. Al was ik niet zo eigenwijs geweest dan had de stalhouder me thuis gebracht maja stoere ik denkt dat ze het zelf wel kan......ik heb me haar net geverfd maar echt geholpen heeft het niet geloof ik Clown

Heb ik thuis een doos van een assistente aan de telefoon nou die is ook blond denk ik. Vraagt ze welke dokter? euhmm nou 1 van de 6. En vraagt ze wanneer ik wil komen? ja euhhm met kerst nou goed, maja nu moet ik om 10 over 4 komen. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

*drukt op voorbeeld, denkt holy piep das een lang verhaal, sorry daarvoor*

sanniekeesje

Re: Ajax op mn voet, straks naar de dokter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:45

Mijn paardje is gister op de achterkant van mij enkel gesprongen, leuk gekneusd, vanochtend naar de dokter geweest, paar daagjes rust, mag gelukkig wel rustig aan paardrijden, sterkte hoop dat het allemaal meevalt!

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:46

fietsen met 1 voet is idd niet makkelijk weet er alles van.
Hoop ook voor je dat het meevalt. Lijkt me iig erg pijnlijk op je wreef.
Succes!

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 16:51

@ sanniekeesje,jeetje de achterkant vanje voet dat doet helemaal pijn zeg, beterschap.

@ machotjuh, dank je

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:54

Beterschap Ach gut hopelijk hoor je straks wat er aan de hand is, hopelijk is het niet te erg!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:55

LZP --> MW

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:18

Sterkte.

Ik heb van de week ook een ongelukje gehad met het bekappen van een pony, de draak stijgerde, sloeg uit, ik met m'n hoofd tegen een metalen stang en hij lande op m'n voet. Dus loop met een bult en een dikke blauwe voet, maar zolang ik loop zal het wel mee vallen Knipoog.

Luci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:35

Gekke topictitel. Haha! (of ik heb gewoon een vreemd brein)

Maar succes met je voet!!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:51

auw! dat doet zeer!!! laat je weten wat je hebt met je voet?

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:12

hmm dat is niet zo best.
En weetje al wat je heb ? Zou wel zwaar gekneust zijn tenminste hoop voor je dat niks is gebroken. Ach gut

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 20:01

nou ik ben net terug, en het blijkt gekneusd te zijn. Dus ik zit nu met een drukverbandje.
@ Luci: mn paard heet Ajax en die sprong op mn voet Lachen
@Dennis: au dat is ook zeker zeer pijnlijk beterschap Lachen

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 21:42

Gelukkig is het gekneust en niet gebroken.
is het zwaar gekneust of licht ?

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 15:32

hmm ze zeiden zwaar in het ziekenhuis, maar vandaag kon ik er toch redelijk op lopen, heb wel lesgegeven vanuit een hoekie op een stoel. maar ook alleen maar omdat de arts dat zei. Dus ik vind dat het licht gekeusd is.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 15:45

gelukkig valt het mee dan, maar een kneuzing kan ook flink pijn doen en lang duren, neem de rust die je volgens de dokter moet nemen, is mijn tip.

Ik heb eens de pezen en banden in mijn voet flink opgerekt, (ik breek dus nooit wat, ik scheur, verrek of weet-ik-veel-maar-doet-zeer) stapte in een greppel in het land, voet klapte dubbel of zoiets Clown toen hebben ze me ingetaped, nou ik zweer je, ik ging door de grond 's nachts, voet ging opzetten, maar was ingetaped, jezus wat een pijn, zoiets had ik nog nooit gehad, dus ik de boel eraf geknipt, ik denk : '' ja doei dit wordt hem dus mooi niet he??'' Volgende dag verhaal uitgelegd, moest weer terug, '' jamaar het moet toch echt in de tape hoor!'' (waarom is me nog een raadsel) Nacht daarna weer precies hetzelfde, het deed echt zo'n pijn, dus weer eraf gehaald Clown (ben toch verzekerd Tong uitsteken Knipoog ) Twee keer door dezelfde assistent getaped, ik weer heen, toen hebben ze het losser getaped en ging het wel goed.

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:13

jaha zoals je weet heeft Sorro er toen voor gezorgt dat ik niet meer op hakken kan lopen. Grote teen aan diggelen.

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 14:15

@Toeties: auw auw, jeetje dat klink niet goed nee. Ik heb alleen maar heel erg kriebel en ben dus heel erg blij als ik weer een dun pootje heb Lachen kheb een voet/been van een tientonner nu :p

@sorro1: ja idd dat weet ik nog ja dat was ook niet echt best en bijzonder pijnlijk. Ik ben ook erg blij dat Ajax voorlopig nog niet uitgegroeid is want dan gaat hij zo'n 700 kg wegen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:43

Auuw Scheve mond !

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:18

Hm beterschap! Lijkt me pijnlijk!
Ik dacht toen ik de titel las dat er Ajax schoonmaakmiddel op je voet terecht was gekomen Clown

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:28

Ik kreeg vandaag een pleasure voet op mijn voet, sterkte hoor!!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:59

haha annemarie! (sorry vind het grappig) maar dat ging dus wel, paardrijles geven vanaf een stoel! nou ik mag voorlopig NIET paardrijden en heb zware ibuprofen gekregen waar ik de hele dag misselijk van ben! geef je rutger een knuffel van me Knipoog

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:56

he anne had je net ook wel even mogen vertellen, dat ajax op je gesprongen heeft!!