Ik was bezig met mijn paard zn manen aan het bijwerken, en tsja dat wil hij nog wel eens gaan staat soezen, geen enkel probleem lekker makkelijk zelfs.
Maar de stalhond Boy is 12 jaar en flink aan het dementeren. Boy lag in het hooi te slapen maar werd wakker en ziet ineens zn baas aankomen. Wat doet Boy, die rent als een hondsdolle puppy keihard naar zn baas toe. En Ajax stond nog half te pitten en zag het vanuit zn ooghoek gebeuren dus die schrok zich helemaal kapot. Springt de lucht in en land met zn volle gewicht op de wreef van mn linkervoet. Deed op dat moment heel geen pijn, maar na 4 seconden krege in ineens zo gruwlijke pijn dat ik bijna flauw viel.
Ajax stond me overigens heel geschrokken aan te kijken die vroeg zich af wat hij fout had gedaan denk ik.
Maja me pa was naar zn werk met de auto, dus me ma kon me niet halen. Laat mn paard nou net 14,5 kilometer van mijn huis af te staan. Nou serieus ik hoe ik het voorelkaar heb gekregen om naar huis te fietsen, dat vind ik wel heel stoer van mezelf

Heb ik thuis een doos van een assistente aan de telefoon nou die is ook blond denk ik. Vraagt ze welke dokter? euhmm nou 1 van de 6. En vraagt ze wanneer ik wil komen? ja euhhm met kerst nou goed, maja nu moet ik om 10 over 4 komen. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
*drukt op voorbeeld, denkt holy piep das een lang verhaal, sorry daarvoor*