Grappig hoor, want je leven lang ben je aan het lijnen om er maar dingen 'af' te krijgen en ineens moet je er 'bij' gaan trainen. Ik ben aardig gegroeid in mijn borstkas en schouders beginnen zich al mooi af te tekenen. Bijkomend voordeel is overigens een stuk meer taille
Maargoed, inmiddels is mijn 3e trainingsschema er bijna weer doorheen en gaan we nu, na basis goed op hebben gebouwd met stabiliteitsoefeningen en basis spiergoepen, de boel aanpakken in de persoonlijke benadering. Voor mij betekent dat als eerste speerpuntje benen, want die heb ik flink (kreeg eens als 'compliment' dat mijn benen wel op die van Zidane leken
) maar zijn wel met name spieren. Dus daar gaan we een andere training tegenaan gooien. Op onze sportschool is één trainer die al aardig wat profs getraind heeft, en die gaat nu samen met mijn trainster zich over mijn schema buigen om er zo een zo goed mogelijk aangepast schema voor mijn en mijn doelen van te maken. Hij waarschuwde al dat ik daar flinke motivatie voor nodig heb, maar dat heb ik dus dat zit wel goed. Heel stiekumpjes zit ik namelijk te overwegen eens een figure-fitness challenge te doen. Daar moet dus nog wel een stuk aan getraind worden, maar begin is er absoluut 
Dus dat wilde ik gewoon even kwijt. Het is zó'n heerlijk gevoel als je jarenlang gefrustreerd geweest bent met je lijf, en het nu met goede voeding en super training langzamerhand gevormd wordt in iets fantastisch
En als er dan nog twee man de moeite waard vinden om er tijd in te steken en erin geloven is het helemaal top. Kom maar op met 1 januari, ik begin nu al
Jullie ook?? 
) te gespierd, te mannelijk, ik zie liever vrouwelijke vormen dan zo'n gespierde spijker 
Je kan er waarschijnlijk goed je ei in kwijt!
) krachttraining vind ik heerlijk. Vooral omdat je het verschil gaat zien en je telkens zwaarder kan. En stiekum moet ik ook wel lachen om de reacties van de tennistypejes die alleen op de crosstrainer staan op de laagste stand omdat ze vooral geen ' arnold' willen worden

Al is mijn borstspier ook wel aan het groeien, die zie je ook nog wel redelijk