Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockemuiz schreef:ben je niet allergisch ofzo? succes ermee
tamary schreef:Werk je misschien in een ruimte met airco? Veel verschillen in temperatuur, etc, doordat je veel van binnen naar buiten gaat?
x_baumgold_x schreef:ik heb ook zoiets.. ik heb het niet met slikken, maar wel benauwd en last van mijn neus.. misschien zijn net als bij mij je neusslijmvliezen te dik... ik ging me laten testen op een allergie en toen zei de dokter dat ik te dikke neusslijmvliezen heb.
Droomster schreef:x_baumgold_x schreef:ik heb ook zoiets.. ik heb het niet met slikken, maar wel benauwd en last van mijn neus.. misschien zijn net als bij mij je neusslijmvliezen te dik... ik ging me laten testen op een allergie en toen zei de dokter dat ik te dikke neusslijmvliezen heb.
Ik heb het altijd al benauwd gehad, zo'n beetje heel mijn leven. Ik ging ook nooit naar de dokter, helemaal geen zin in. Tenzij ik er last van zou krijgen, en tegenwoordig is het met gym echt te erg.
Was ik naar de dokter geweest; "Je hebt een te snel werkend neusslijmvlies (reageert snel op rook, stof etc.) & hij gaat heel traag weer dun worden".
Kreeg daar een neusspray voor, de hele zomer gebruikt. Werkte dus voor geen meter..
Weer naar de dokter. "Jaa, misschien ben je wel allergisch". Bloed laten prikken. Uitslag; "Je hebt een allergie-waarde van 2000 ipv 200, zwaar allergisch dus".
Naar de allergoloog, ben ik helemaal niet allergisch...
Toen werd ik vanaf de allergoloog verwezen naar de KNO-arts, en ik was nog geen 5 minuten binnen en hij wist de oorzaak! Mijn neusamandel is groot en zit enorm in de weg. Vrijdag wordt ik geopereerd en dan is hopelijk alles weg (benauwdheid).
Die dokters moet je dus niet echt vertrouwen volgens mij..![]()
Ben je echt verkouden? Of is het voornamelijk je benauwdheid?
Voel je ook waar je benauwdheid zit? Ik ging daar namelijk laatst over nadenken bij de KNO, bij mij zit het achter mijn neus, boven mijn gehemelte..
Misschien is het verstanding om via je dokter een verwijzing naar de KNO-arts te krijgen? Die man/vrouw heeft namelijk veel meer ervaring dan een dokter met benauwdheid etc.
Renske_ schreef:maarja ik heb te weinig uren in een dag om alles te kunnen doen dus dan compenseer ik met weinig slapen en ik lust haast niets gezonds..