Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThaGirl schreef:ik ben niet zo bekend met die stoornis. zou je er wat meer over kunnen vertellen?
Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
sterkte iig ermee!
Marigold schreef:kan je misschien beter uitlegen wat je met dreigende borderlinestoornis bedoeld?
bedoel je dat het erop lijkt dat je tekenen van borderline hebt/ krijgt?
of zijn de symphomen er en voel je dat als een bedreiging?
MelOdYs_Star schreef:Inprincipe hebben alle mensen symptomen van Borderline, maar alleen Borderliners hebben die symptomen op een bepaalde manier, waardoor het dus ''Borderline'' wordt genoemd. Het kan inderdaad pas vastgesteld worden als je 18 bent. Bij mij is op mijn 18e vastgesteld dat ik Borderline heb. Ik heb 8 maanden in een 24/7 kliniek gezeten om mezelf te laten helpen. Heeft niet echt goed geholpen, ondanks dat het wel een hele zware behandeling was. Ben nu 19 en weet er wel mee te leven, maar zonder hulp zou ik nooit kunnen. Je kan anti-depressiva slikken, maar dat heeft bij mij geen effect. Maar zo is dat natuurlijk bij iedereen anders.
MelOdYs_Star schreef:Ik had de symptomen al toen ik dertien was, en toen ik 18 was is het bevestigd. Maar het ligt zeker niet altijd aan de pubertijd. Maar het komt niet door een gebeurtenis maar meer aan een ''foutje'' in de hersenen, en dat bedoel ik dan niet banketstaaf, maar dat is mij zo verteld, in de psychiatrie.