ik snap er nog steeds niet van.. Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan of hoe ik moet reageren..
Na maanden lang pijn te hebben gehad in knie, besloten ze in me knie te kijken.
Na de kijkoperatie was ik 'blij'. Ik zou nog een paar dagen pijn hebben maar dan zou ik eindelijk geen zere knie meer hebben. Tot ik op controle moest
Ik zal je moeten doorsturen naar de reumatoloog. Ik keek de dokter natuurlijk stom verbaad aan
en vroeg hoe kom je dr bij?
Ze hadden onstoken slijmvlies gevonden , en dat is het enige wat hij kon bedenken.
Na fotos te hebben gemaakt, echo's en bloedonderzoeken en wat je allemaal wel niet kon bedenken kreeg ik gister eindelijk de uitslag. Onstekingen in me knieen, me handen en me voeten
Je hebt reuma. je bent te oud voor jeugdreuma en te jong voor gewone reuma. Maar alles verwees toch echt naar reuma
Daar zit je dan in die stoel. Sja en nu? Ik moet allemaal medicijnen gaan slikken, en hopen dat ze aanslaan, moet om de 3 weken bloedprikken, en fotos laten maken van me longen ivm met een miljoen bijwerkingen die ik wel niet kan krijgen
Ik denk op dit moment echt waarom ik dit typ. Maar ik moet gewoon ergens me verhaal kwijt. Ik heb dat nog bij niemand kunnen doen omdat ik me er voor schaam. M eouders reageren er ook wat koeltjes op, denk meer om mij niet het gevoel te geven dat ik zielig ben ( zo wil ik ook echt niet behandeld worden ) Toen ik het me vriend vertelde, heb ik wel even goed lopen huilen. ik heb t gevoel of ik me leven lang met pijn moet leven en altijd maar pillen moet slikken
En natuurlijk zijn er vast ergere dingen op wereld. maar op dit moment voel ik me gewoon leeg
Ik hoop dat iemand er ook ervaring mee heeft, want ben benieuwd hoe die er dan mee omgaat en mis tips heeft
iig bedankt voor het lezen..