Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Koop of bestel bij de apotheek Hot Kiss, dat is een apparaatje dat werkt op een batterijtje.
Citaat:Als ik er een voel opkomen.... race ik naar de badkamer op de tea-tree te zoeken en dat met een wattestaafje 2/3 keer per dag op de koortslip boenen. Het prikt gigantisch maar oke.
Arrabel schreef:Citaat:Als ik er een voel opkomen.... race ik naar de badkamer op de tea-tree te zoeken en dat met een wattestaafje 2/3 keer per dag op de koortslip boenen. Het prikt gigantisch maar oke.
Weet je waarom het prikt?
Omdat je er zo hard op boent dat je je huid stuk maakt en je de thee tree in een open wondje doet.
Is niks mis mee hoor, ik heb ook alles geprobeert, de blaasjes open prikken met naalden en dan alcahol er in, mondwater met waterstofperoxide er in op de koortslip doen, jodium, de hele dag zovirax en vectavir door elkaar smeren, die stomme lippats.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen, als je gaat boenen en de thee tree in het wondje doet, dat gaat het wel over maar dan is je koortslip weg en dan zit je weer met een wondje.
Dat heb je dus absoluut niet als je Lysine tabletten neemt want laat je koortsuitlag weg gaan van binnen uit.
Ook met de Hott-kiss krijg je geen wondvorming, het enige wat er wel kan gebeuren met de Hot-kiss is dat je een puistje krijgt op de plek waar je de blaasjes op voelde komen...