Ben gisteren eigenwijs wel gaan werken en ik moest daar 's avonds voor boeten. Ik moest zo erg hoesten dat er maaginhoud opkwam.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:Omdat je er inprincipe in je jongere jaren voor geënt bent! En dus de kans heel klein zou moeten zijn dat je het uberhaupt hebt.
Revanches schreef:Hoe ben je er achtergekomen dat je kinkhoest hebt?
Omdat je er inprincipe in je jongere jaren voor geënt bent! En dus de kans heel klein zou moeten zijn dat je het uberhaupt hebt.
Revanches schreef:Hoe ben je er achtergekomen dat je kinkhoest hebt?
Omdat je er inprincipe in je jongere jaren voor geënt bent! En dus de kans heel klein zou moeten zijn dat je het uberhaupt hebt.
MISTRAL94 schreef:Dat verschilt per vaccinatie Yvonne
Yvonniej schreef:MISTRAL94 schreef:Dat verschilt per vaccinatie Yvonne
ik ben ook geen dokter maar het werd mij verteld dat dit bij de enting waar kinkhoest bij in zit gelde..
Diva_Jenny schreef:Ik heb het zelf ook gehad tot 2 keer aan toe!!!! Pff is geen pretje echt hoesten totdat je er bijna bij neer valt.
Tja dingen om je mee te vermaken, dvdtje kijken, boek lezen, bokken? Beterschap in ieder geval!!
ikjuh schreef:Diva_Jenny schreef:Ik heb het zelf ook gehad tot 2 keer aan toe!!!! Pff is geen pretje echt hoesten totdat je er bijna bij neer valt.
Tja dingen om je mee te vermaken, dvdtje kijken, boek lezen, bokken? Beterschap in ieder geval!!
Heb jij het echt 2 keer onderzocht? Ik heb het namelijk (volgens mij) ook 2 keer gehad maar volgens de dokter kon dat niet.