verhuizen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ramgad

verhuizen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 20:31

Ik weet niet juist of het topic hier bij hoort, anders verzet je 't maar he =)

Nouja, ik wou gewoon effe vertellen... We wonen nu ongeveer 3 maand op deze plek (buggenhout, in belgie). We zijn hiervoor in een half jaar tijd al 2 keer verhuisd maar dat was steeds in dezelfde gemeente nl Lebbeke.
Nu Had men mama tijdje geleden een heeeele mooie vierkantshoeve te koop zien staan. Ideaal voor ons! Het was vroeger een hengstenstoeterij waar plaats is voor 42 paarden met stallen die gaan van 4 op 4 m tot hele schuren (voor de veulens vroeger en de hengsten enz). Met 4.5 hectare weiland er aan, een mooi groot huis, een piste van 60 op 60 m...
Nu is ze er onlangs nog eens gaan kijken en nu heeft ze besloten om het toch wss te gaan kopen:(

Nu ja, het is wel super voor ons, lekker veel plaats enz, maar het is maar liefst 70 minuten met de auto van waar we nu wonen!!! Dus ga ik zo al men vrienden en vriendinnen wéér moeten achterlaten en... men vriendje!! Huilen dan ben ik om naar hem te gaan met bus en trein zeker 2 uur onderweg... :S

Nuja het staat nog niet vast dat we het gaan kopen maar ik kijk er eigenlijk echt niet naar uit... Het is gwn te ver... :S
wat zouden jullie daarvan vinden moest jullie mama/papa zeggen dat jullie ineens zo zouden verhuizen (terug eig)?

Fototje voor een ideetje?

http://pic30.picturetrail.com/VOL1530/7 ... 140467.jpg
de weides
http://pic30.picturetrail.com/VOL1530/7 ... 138242.jpg
stukje huis

Nou, wat zouden jullie kiezen, leuk huis of vrienden/vriendje?
xxxjes

timokyana

Re: verhuizen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:33

huis huis, wauw!!!!!!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:34

Ja klinkt mss hard, maar voor je paardjes zou ik wel zo'n locatie willen...
Uiteraard zal je je vrienden missen, maar vrienden vind je ook nieuwe, en echte vrienden zal je niet verliezen!

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:36

Wow.. ik zou echt wel voor dat huis kiezen. nou is dat voor mij/ons natuurlijk ook makkelijker te zeggen dan voor jouzelf. jij weet hoe belangrijk die personen zijn die je moet achterlaten.
Maar je vind daar heus ook wel nieuwe vrienden en natuurlijk alle ruimte voor je paard(jes)!!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:37

Jaa....ik herken het probleem...

Ik kreeg opeens te horen dat mijn vader een nieuwe baan had in Doetinchem. Hij had voor de gein gesolliciteerd en mocht op gesprek komen. Maar hij was aangenomen!!!

Ik schrok me de bimbam...verhuizen....paarden achterlaten, vrienden, vriendinnen..hoe moet dat dan met school in zwolle? Dan zit ik in het laatste jaar en om dan te switchen is niet zo handig!!!

Nu neem ik gelukkig 1 paard mee, IJslander wat mijn eigen paard is...alleen tjaa....mn vriend inderdaad...

Mijn vriend woont nu al ver van me vandaan...in Heerde (vlakbij Zwolle) En ik woon in Steenwijk nu. 58 km rijden, geen probleem opzich, vriendlief heeft eigen auto maarja dan nog Knipoog

Vanaf Heerde naar Doetinchem is het 100 km over de snelweg, geloof wel iets meer, en binnendoor 80....Nagelbijten / Gniffelen Hele weekend bij elkaar zijn dus, maar wel balen van de afstand!!!

Moet hier dus alles achterlaten...daar een plekje zoeken, nieuwe vrienden maken, andere school...en nog geschikt plek zoeken voor mijn paard!!!

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 20:37

ja jullie hebben gelijk maar het zou maar voor vakantie volgend jaar zijn, ben nu eig weideloos, kvraag me af wat ik tot dan ga doen met m'n beestje...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:41

ja...die onzekerheid heb ik nu dus ook...waar kom ik terecht? Lachen

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:48

nou ik had het wel geweten! Je hebt dan wel een mega huis, tuin, enz. enz.
Tenzij je nu natuurlijk je paard al aan huis hebt staan, dan weet ik niet of ik er wel graag heen zou willen.

Ik weet zeker dat heel veel mensen hiervan alleen maar (kunnen) dromen, zoals ik Knipoog.

Je kunt je vriendje toch ook wel in het weekend zien, en doordeweeks misschien een paar avonden, ach dat zie je vanzelf wel hoe dat dan zou gaan.

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:10

huis, zeker weten! (ik denkt trouwens niet dat je veel keus hebt Knipoog)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 16:04

Inpakken en wegwezen zou ik zeggen. Meid 70 min is de wereld nog niet uit. Je heb telefoon, pc ect. En nieuwe mensen komen en echte vrieden blijven hoor.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:53

Ik ben afgelope 2 sept verhuist van Baarn naar Hilversum (maar 15km gelukkig), omdat we opeens een huis geërft hebben. Ook vrienden en vriendje achter gelaten.
Achteraf gezien een goede reden om helemaal opnieuw te beginnen. Nieuwe omgeving, eigen paarden, boxen verhuren, nieuwe vrienden, nieuw vriendje.
Jammer wat ik heb moeten achterlaten, maar heb er ook zeker veel moois voor terug gekregen!