Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirre schreef:een fysio masseert datgene waar jij last van hebt, in jou geval dus de spieren in je nek en rug. Eerst even een praatje maken waar je precies last van hebt en dan gaat hij/zij masseren.
Ik ben zelf 2 keer naar de fysio geweest en het heeft niet geholpen, toen heeft de fysio mij doorgestuurt naar een osteopaat en die heeft me heel goed geholpen.
mirre schreef:mijn ervaring met fysio is dat hij wel masseert, maar goed, misschien zijn er ook wel verschillende fysio's.....
Mijn fysio was ook manueel, dus hij kraakte ook
laura1987 schreef:ik heb ook een tijdje (haha totaal 5 keer ofz) bij de fysio gelopen voor mijn knie.
Dan zetten hij een soort pads op die lichte stroomstootjes gaven. Ik moest hem dan steeds iets opdraaien.
Het hielp bij mij niet dus ben ik ermee gestopt.
Het was zo dat ik toendertijd mijn knie erg ontlastte, toen ik was gestopt met fysio en het gewoon ging belasten hield ik er nog maar weinig pijn aan over. Overigens ben ik hypermobiel en moet dus spieren ook sterk(er) maken.
Mijn moeder heeft ook bij de Fysio gelopen voor haar nek.
Hij trok aan haar nek en masseerde haar.
_Micha_ schreef:Haay
Ik ga vrijdag voor het eerst naar de Fhysio voor mijn nek/rug maar ik vroeg me af wat ze daar nou precies doen, want dat weet ik dus niet.
En wat jullie ervaringen zijn met Fhysio en of het heeft geholpen
Al vast bedankt
Micha
Lisetje schreef:laura1987 schreef:ik heb ook een tijdje (haha totaal 5 keer ofz) bij de fysio gelopen voor mijn knie.
Dan zetten hij een soort pads op die lichte stroomstootjes gaven. Ik moest hem dan steeds iets opdraaien.
Het hielp bij mij niet dus ben ik ermee gestopt.
Het was zo dat ik toendertijd mijn knie erg ontlastte, toen ik was gestopt met fysio en het gewoon ging belasten hield ik er nog maar weinig pijn aan over. Overigens ben ik hypermobiel en moet dus spieren ook sterk(er) maken.
Mijn moeder heeft ook bij de Fysio gelopen voor haar nek.
Hij trok aan haar nek en masseerde haar.
komt mij bekend voor..ik moet morgen naar de fysio om mijn linkerknie sterker te maken.
Je verhaal klinkt eng