Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_RoosJ_ schreef:van hier tot tokio is knap.@ kill3rgirl: thnx(K) je bent een schat!
@ Lia_: 1. Mijn ribben waren gekneust, 2. Mijn: Been, Buik, Borst, Arm en Gezicht waren blauw, 3 weken lang!
3. ik had een hersenschuding van hier tot tokio!
pubelia schreef:_RoosJ_ schreef:van hier tot tokio is knap.@ kill3rgirl: thnx(K) je bent een schat!
@ Lia_: 1. Mijn ribben waren gekneust, 2. Mijn: Been, Buik, Borst, Arm en Gezicht waren blauw, 3 weken lang!
3. ik had een hersenschuding van hier tot tokio!
Wat ik nog wil toevoegen. Is dat je pas depressief bent als je meer als (ongeveer) 3 weken in een dip zit...
Lia_ schreef:Nee, lekker met haar mee janken..daar knapt ze van op.
Denk dat ze een beetje moet leren relativeren en wat kritischer naar haar eigen gedrag moet kijken...
WildWings schreef:Dus we mogen alleen maar roepen dat dit meisje het Godsgruwelijk zwaar heeft en alle reden heeft te klagen en dat we allemaal met haar meeleven, killergirl? Zoals Lia_ al zegt, daar wordt dit meisje (als ze echt depressief is) vast een heeel stuk vrolijker van meteen.. maar niet heus.
Ik geloof eerlijk gezegd heus wel dat haar vader zoiets gedaan heeft, maar de verwondingen die ze eraan over gehouden heeft lijken me erg sterk als haar vader haar bij haar arm heeft gepakt en tegen de deurpost aan heeft gesmeten. Ook kan ik me voorstellen dat waar twee vechten twee schuld hebben. Opmerkingen als 'je moet nu je bek eens dichthouden' komen natuurlijk op dat soort momenten wel in je op, ze zeggen is dan misschien niet 't verstandigste te doen.. natuurlijk is wat er daarvoor tegen haar gezegd is en wat er daarna gebeurd is ook niet goed.
Zoek naar goede hulp als je 'heel Depresief' bent, dat is het beste dat je kunt doen, maar bovenal probeer dingen in je gedachtes niet te overdrijven of erger te maken dan ze zijn omdat je misschien aandacht wilt. (ik zeg niet dat het zo is voordat ik half bokt meteen weer over me heen krijg.) Daardoor wordt je zelfmedelijden nl. alleen maar erger en erger en wordt je er niet vrolijker van.