Wegens Mishandeling Depresief.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_RoosJ_

Wegens Mishandeling Depresief.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 17:19

HeeJ.

ik heb al anderhalf jaar ruzie met de vriendin van mn vader.
ze scheld me uit enzo..... en toen was ik een keer weggelopen, mijn moeder had me opgehaald.*ouders zijn al 7 jaar uit elkaar*
toen na veel drama ging ik weer op dinsdags bij mn vader eten.

zijn vriendin zegt altijd dat ze gek op mij is en mijn vader gelooft alleen haar.
hij praat op mij in, wat mij veel pijn doet.

Het verhaal:

nu zou ik daar laatst misschien blijfen slapen.
het was niet gezelig dus vroeg ik of mijn vader me naar huis wouw brengen.
hij begon te schreeuwen en met deuren te slaan.
ik vroeg waarom want ik vroeg alleen of hij me naar huis wouw brengen.
zijn vriendin zei: '' jij hebt ons heel wat aangedaan! je bent je vader niet waard!''
mijn vader liet dit toe, dus ik zei tegen haar: '' jij meot nu eens je bek dichthouden!''
ik was het helemaal zat.
ik zei: ''Ik loop wel naar huis!''
ik voel aan de voordeur, die zit opslot.
mijn vader rukt me aan mn arm weg en smijt me tegen de deurpost.
ik was helemaal blauw.

nu heb ik hem niet meer gesproken, het is al ruim een maand geleden
toen ik afgelopen vrijdag naar mn paard ging kwam hij uit zn werk en zag mij.
hij stopte op een parkeerplaats en ging me staan op wachten.
ik was doodsbang en stopte, hij zag dat ik stilstond en kwam naar me toe.
hij schreeuwde tegen me en ik ben omgedraait en heel hard weggefietst.

ik ben al naar de school psygolooge geweest.
dat heeft me geholpen, maar na wat en nu is gebeurdt ben ik heel depresief geworden.
ik heb wel een 2de afspraak maar die is maandag pas.

ik moest gewoon ff mijn verhaal kwijt en misschien weten jullie tips???

XxX RoosJ

Anoniem

Re: Wegens Mishandeling Depresief.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:23

Als ik het goed begrijp ben je doodsbang voor je vader omdat hij je 1x aan je arm heeft getrokken waardoor je tegen de deurpost viel Verward Verward

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 17:24

als je wilt weten wat ik daarna allemaal had.....
nou dan zou jij ook bang worden!

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:25

oow meisje..mijn pb staat altijd open..mijn msn geef ik je wel via pb!

heel veel sterkte!!ik help je graag!

kusjes wendy

EN liad_ een beetje meer respect ja Boos!

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 17:27

@ kill3rgirl: thnx(K) je bent een schat!

@ Lia_: 1. Mijn ribben waren gekneust, 2. Mijn: Been, Buik, Borst, Arm en Gezicht waren blauw, 3 weken lang!
3. ik had een hersenschuding van hier tot tokio! Boos!

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:29

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:30

_RoosJ_ schreef:

@ Lia_: 1. Mijn ribben waren gekneust, 2. Mijn: Been, Buik, Borst, Arm en Gezicht waren blauw, 3 weken lang!
van hier tot tokio is knap.

Wat ik nog wil toevoegen. Is dat je pas depressief bent als je meer als (ongeveer) 3 weken in een dip zit...

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 17:32

ow nee bijna voor ene trein springen is niet depresief.....

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:34

Misshcien bedoeld Lia dat waar er twee kijven hebben er twee schuld, dus misshcien ben je zelf ook niet een van de makkelijkste?

Je vader moet je geen pijn doen en uitschelden, dat is zeker waar, maar misshcien ben je zelf ook wel goed gebekt en niet vies van een scheldpartij?

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:34

pubelia schreef:
_RoosJ_ schreef:

van hier tot tokio is knap.

Wat ik nog wil toevoegen. Is dat je pas depressief bent als je meer als (ongeveer) 3 weken in een dip zit...

een beetje meer respect je weet best wat ze bedoeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:36

Enige therapie lijkt me idd niet overbodig..............

xxsweet

Het mag wel een beetje rustiger hier!

Wat raar dat je vader zo doet.. Ik zou het echt niet leuk vinden!
Verder heb ik geen tips.. Maar ik zou iig nog niet zo snel contact weer met mn pa opnemen
Veel sterkte nog Lachen

ktink

Owh bah meid Boos!...
Wat moet het vreselijk voor je zijn..
Zijn je ouders al gescheiden.... en dan krijg je ook nog dit soort trammelant... Boos!
Ik zou proberen om een tijdje bij je vader uit de buurt te blijven..
Proberen die ruzie's te voorkomen..
En als je het een tijdje hebt laten rusten mischien weer contact proberen te zoeken en een goed gesprek met je vader en zijn vriendin aangaan.. maar doe dit pas als je er aan toe bent..

Voor de rest.. blijven praten! Blijf het van je af praten.. Dat gaat het beste! Als je het alleen blijft opkroppen word je alleen maar meer depri van..

En wat zegt je moeder hierover? Als het echt uit de hand loopt kun je mischien via politie enz. (k weet niet zo goed hoe dat werkt) je vader een soort verbod opleggen, dat hij uit je buurt moet blijven..

Ik wens je echt heel veel sterkte.. en ik hoop echt voor je dat het nooit weer gebeurd...!!!

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 17:37

paasei wat zijn mensen weer aardig, ik heb nooit maar ook echt NOOIT tegen mn vader of zn vriendin gescholden! alleen die avond met het hou je bek dicht deel.
en ik ben dol op mn vader* edit: was* en dan ineene doet ie zoiets.
en ik heb respect voor mn ouders en scheld nooit tegen ze.

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 17:38

ik moet nu naar dnasen, voor zover dat lukt Tong uitsteken heb vette spierpijn..... sinds ene week weer paardgereden.

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:38

En echt mensen...
Doe is ff normaal!!!
Je ziet toch dat dit meisje zich niet goed voelt.. Helpt lekker om dr nog meer in een put te praten!!
Als je alleen maar commetaar hebt tegen dr hou het dan voor je en praat dr niet nog verder de grond in!!!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:44

bij wie woon je nu ?

wat zegt je moeder ervan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:45

Nee, lekker met haar mee janken..daar knapt ze van op.
Denk dat ze een beetje moet leren relativeren en wat kritischer naar haar eigen gedrag moet kijken...

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:50

Lia_ schreef:
Nee, lekker met haar mee janken..daar knapt ze van op.
Denk dat ze een beetje moet leren relativeren en wat kritischer naar haar eigen gedrag moet kijken...

doe eens niet zo aso joh als je chaggie bent reageer je dat maar op mij af, en niet op iemand die het al moeilijk heeft hoeft jouw gezeik er niet bij Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:56

Tja, dat heb je met een forum....
Het is openbaar en een ieder kan zijn mening geven, dit is toevallig de mijne Knipoog

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:56

Heel veel sterkte, maar denk er wel aan, dat depressie niet iets is dat zomaar komt en gaat. Aan de ene kant ben ik het wel een klein beetje met Lia_ eens, ongeacht dat ik de gehele situatie niet goed genoeg ken. Maar toch sterkte en ik denk dat je beter kan kijken wat JIJ er aan kan doen, want als je vader zijn vriendin geloofd en niet jou, dan denk ik niet dat hij er iets aan gaat doen, dus dat het dan vanuit jou moet komen, hoe naar dat ook is. Succes
Laatst bijgewerkt door MelOdYs_Star op 14-11-06 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:57

Dus we mogen alleen maar roepen dat dit meisje het Godsgruwelijk zwaar heeft en alle reden heeft te klagen en dat we allemaal met haar meeleven, killergirl? Zoals Lia_ al zegt, daar wordt dit meisje (als ze echt depressief is) vast een heeel stuk vrolijker van meteen.. maar niet heus.

Ik geloof eerlijk gezegd heus wel dat haar vader zoiets gedaan heeft, maar de verwondingen die ze eraan over gehouden heeft lijken me erg sterk als haar vader haar bij haar arm heeft gepakt en tegen de deurpost aan heeft gesmeten. Ook kan ik me voorstellen dat waar twee vechten twee schuld hebben. Opmerkingen als 'je moet nu je bek eens dichthouden' komen natuurlijk op dat soort momenten wel in je op, ze zeggen is dan misschien niet 't verstandigste te doen.. natuurlijk is wat er daarvoor tegen haar gezegd is en wat er daarna gebeurd is ook niet goed.

Zoek naar goede hulp als je 'heel Depresief' bent, dat is het beste dat je kunt doen, maar bovenal probeer dingen in je gedachtes niet te overdrijven of erger te maken dan ze zijn omdat je misschien aandacht wilt. (ik zeg niet dat het zo is voordat ik half bokt meteen weer over me heen krijg.) Daardoor wordt je zelfmedelijden nl. alleen maar erger en erger en wordt je er niet vrolijker van.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-11-06 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:58

Ik denk dat je eerst moet laten vaststellen of je wel écht depressief bent. Want een dip is heel wat anders.

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:59

WildWings schreef:
Dus we mogen alleen maar roepen dat dit meisje het Godsgruwelijk zwaar heeft en alle reden heeft te klagen en dat we allemaal met haar meeleven, killergirl? Zoals Lia_ al zegt, daar wordt dit meisje (als ze echt depressief is) vast een heeel stuk vrolijker van meteen.. maar niet heus.

Ik geloof eerlijk gezegd heus wel dat haar vader zoiets gedaan heeft, maar de verwondingen die ze eraan over gehouden heeft lijken me erg sterk als haar vader haar bij haar arm heeft gepakt en tegen de deurpost aan heeft gesmeten. Ook kan ik me voorstellen dat waar twee vechten twee schuld hebben. Opmerkingen als 'je moet nu je bek eens dichthouden' komen natuurlijk op dat soort momenten wel in je op, ze zeggen is dan misschien niet 't verstandigste te doen.. natuurlijk is wat er daarvoor tegen haar gezegd is en wat er daarna gebeurd is ook niet goed.

Zoek naar goede hulp als je 'heel Depresief' bent, dat is het beste dat je kunt doen, maar bovenal probeer dingen in je gedachtes niet te overdrijven of erger te maken dan ze zijn omdat je misschien aandacht wilt. (ik zeg niet dat het zo is voordat ik half bokt meteen weer over me heen krijg.) Daardoor wordt je zelfmedelijden nl. alleen maar erger en erger en wordt je er niet vrolijker van.

nee maar een beetje meer respect mag wel..wat lia zegt komt erop neer dat het haar eigen schuld is en dat ze het allemaal maar zelf moet oplossen Boos!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:01

mensen moeten gewoon oppassen voordat ze meteen conclusies trekken dat ze 'depressief' zijn.. zelfde geldt met het roepen van zelfmoordneigingen.

Op bokt zullen mensen je weinig kunnen helpen. Alleen als je aandacht nodig hebt. Wil je het serieus oplossen, ga dan door met gesprekken met een psycholoog, vertrouwenspersoon oid. Praat er ook met je moeder over en ga een gesprek aan met je vader, met iemand erbij nat.

Zo te horen zet jij je ook heel erg af tegen zijn vriendin, wat ik geod kan begrijpen. Maar ben je misschien zelf daar ook neit redelijk ver ingegaan? Miss moet je na een goed gesprek met je vader alleen met hem af spreken zonder dat je bij hem en zijn vriendin blijft. Je vader voelt zich waarschijnlijk ook gekwetst omdat hij nu tussen 2 mensen in zit. Ook voor hem een lastige situatie.

Ik weet niet hoe het precies zit, van een kant vertekent het verhaal flink. Maar pas op met wat je gaat roepen en denk eerst goed na. Ga bij je zelf goed na wat er aan de hand is en of je jezelf wel redelijk hebt gedragen. Probeer het in ieder geval goed op een rijtje te houden en praten met een psycholoog kan nooit kwaad.