Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hm.. klinkt mij een beetje als de standaard droom? Of ben ik nu raar?
Citaat:Ik kan wel slapen, te goed zelfs, ik snooze mijn wekker altijd net ff te lang door zodat ik altijd 1 of 2 minuten te laat op mijn werk ben.
Ik weet het, en elke avond denk ik morgen ga ik eerder opstaan maar het lukt me nooit.
Het liefst zou ik de hele dag slapen en dat kan ik ook zonder moeite.
In het weekend blijf ik altijd tot een uur of 2 in mijn bed liggen.... Ik ben dan ook bijna altijd moe.
whissie schreef:oh, en alwiene.... je "vreemde" tip.... ik word dan juist over actief
Citaat:@Arrabel: Dat komt me echt heel bekend voor. Ik slaap eigenlijk nooit een nacht goed, want als ik dan wakker wordt heb ik het gevoel dat ik geen oog dicht gedaan heb en alleen maar hele erge dingen heb meegemaakt. Ben er ook mee naar de homeopate geweest, en zij noemde dat van mij "realistische fictieve dromen". Ik droom dus over bepaalde dingen (eigenlijk nooit vaak hetzelfde volgens mij, maar ik wil ze altijd het liefst zo snel mogelijk vergeten) en als ik dan wakker wordt denk ik de eerste minuut nog dat het echt gebeurd is. Moeilijk uit te leggen een droom, maar het zijn geen echt fictieve dingen als monsters ofzo. Het zou wel echt kunnen gebeuren, maar ook weer niet Tong uitsteken En dan voel ik me ook zo intens verdrietig, boos, rot als in mijn droom op het moment dat ik wakker wordt. Heel erg vervelend en het put je helemaal uit.
Citaat:serotonine.... dat is toch de stof die je nodig hebt om wakker te worden? Kan het dan niet zo zijn dat je door de remmers juist te lang in je droom-fase slaap blijft?