kaakchirurgie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amazoneken

kaakchirurgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 11:45

heejjz iedereen !! Pling
Is er iemand van jullie die al kaakchirurgie heeft gedaan ??
het schijnt verschrikkelijk veel zeer te doen en dat je een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven...
ik moet die kaakchirurgie in de zomervakantie doen en kijk er echt niet naar uit...Maar ik zou wel wat meer over willen weten wat ze gaan doen enzo ?en hoe het voelt na de operatie?? dus misschien dat jullie me kunnen helpen.
ik heb gisteren al een tand laten bloodleggen in mijn gehemelte en dat was ook geen pretje... Verdrietig
ik heb ook een ziekte aan mijn hart daardoor heb ik een klein gehemelte en hebben ze veel werk gedaan al...eerst hebben ze tanden laten trekken maar dat hielp niet. 1 jaar geleden ofzo hebben ze mijn gehemlte opengetrokken... nu staan er blokjes op mijn tanden die plaats maken voor mijn 3 hoektanden die geen plaats hebben ... ik heb ook een palantaar gebaar ...dat is een baar aan je gehemlte die je gehemlte openhoud...
mijn ziekte aan mijn hart noemt: het syndroom van marfan hebben hier mensen ook die ziekte ??
de ziekte aan je hart kan niet beter worden of genezen ... 'k moet er wel medicatie voor pakken en om de maand hart controleren, bloed trekken, en ook groei remmers pakken ..
maar het gaat over de kaakchirurgie ...
kunnen jullie me helpen ??
Vork
xxxx Ach gut

Muzefee

Re: kaakchirurgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 12:13

Ik ben begin van dit jaar geopereerd aan mijn boven -en onderkaak. Heb er anderhalve dag mee in het ziekenhuis gezeten maar het genezingsproces heeft toch wel 2 maand geduurt. Bij mij was mijn onderkaak te klein en aan de bovenkaak hebben ze ook nog een kleine correctie gedaan. Al met al de moeite wel waard geweest. Niet echt veel pijn gehad, meer last. Eten gaat moeilijk, je leeft echt op vla ed. Daardoor val je ook veel af. Ik ben al niet de dikste, maar op een gegeven moment voelde ik me echt mager Scheve mond

Iig, ik wens je veel succes en sterkte. Je zult vast opgelucht zijn na de tijd.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 12:18

Ik heb een kaakoperatie gehad waarbij mijn onderkaak een stukje naar voren is gezet. Ik heb er weinig last van gehad en hoefde maar 1 nacht na de operatie te blijven. Maar iemand anders die dezelfde operatie had gehad had wel veel pijn, maar dat was ook echt zo'n janktype...

amazoneken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 14:55

ik moet kaakoperatie doen omdat ik mijn bovenlip niet gebruik heeft ook iets te maken met mijn kaken .... ze zeggen dat ik astronauten voeding ga moeten eten...en dat mijn kaken heel dik zullen staan .... Scheve mond 'k heb echt geen zin !!