Is er iemand van jullie die al kaakchirurgie heeft gedaan ??
het schijnt verschrikkelijk veel zeer te doen en dat je een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven...
ik moet die kaakchirurgie in de zomervakantie doen en kijk er echt niet naar uit...Maar ik zou wel wat meer over willen weten wat ze gaan doen enzo ?en hoe het voelt na de operatie?? dus misschien dat jullie me kunnen helpen.
ik heb gisteren al een tand laten bloodleggen in mijn gehemelte en dat was ook geen pretje...

ik heb ook een ziekte aan mijn hart daardoor heb ik een klein gehemelte en hebben ze veel werk gedaan al...eerst hebben ze tanden laten trekken maar dat hielp niet. 1 jaar geleden ofzo hebben ze mijn gehemlte opengetrokken... nu staan er blokjes op mijn tanden die plaats maken voor mijn 3 hoektanden die geen plaats hebben ... ik heb ook een palantaar gebaar ...dat is een baar aan je gehemlte die je gehemlte openhoud...
mijn ziekte aan mijn hart noemt: het syndroom van marfan hebben hier mensen ook die ziekte ??
de ziekte aan je hart kan niet beter worden of genezen ... 'k moet er wel medicatie voor pakken en om de maand hart controleren, bloed trekken, en ook groei remmers pakken ..
maar het gaat over de kaakchirurgie ...
kunnen jullie me helpen ??

xxxx