Hand gestoten, zenuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Hand gestoten, zenuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 18:53

Ik heb vorige week keihard m'n hand gestoten. Ik stond in de schuur te wachten tot het stopte met regenen (toen met die storm), waait de deur ineens keihard dicht. In een reflex steek ik m'n hand naar voren om hem tegen te houden. Maar dat kon natuurlijk nooit. Zo'n zware staldeur die met z'n rotgang dicht knalt.
M'n hand voelde daarna helemaal dood aan. Ik kon hem wel bewegen, maar ik voelde niks. Later ging hij heel erg pijn doen.
De volgende dag was die pijn weer weggetrokken, dus het viel allemaal zat mee.

Maar m'n ringvinger is nog steeds een beetje dood, hij tinteld en als ik iets aanraak is het net of hij verdoofd is.
Als ik aan de zijkant van de knokkel zit of ik stoot ergens tegenaan (heel zachtjes) is het net of ik een stroomstoot door m'n hand krijg. Niet echt fijn. Er is verder niks te zien, hij is wel blauw geweest, maar dat is inmiddels weer weg.

Wat kan het zijn? Gaat het vanzelf weer over?

dorientjuh

Re: Hand gestoten, zenuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:31

Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet goed. Ik zou maar eens langs de HA gaan als ik jou was.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 20:32

Ik ga niet graag naar de HA, daarom vraag ik het eerst hier Clown

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:38

Nou als je zenuw een flinke opdonder heeft gehad dan duurt dal altijd wel even voor het gehele gevoel weer terug is, wanneer is vorige week precies?
Ik zou het gewoon nog heel eventjes aankijken mits het wel langzaam aan beter word! Het moet natuurlijk niet erger worden.
Succes ermee!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 20:39

Het is vorige week dinsdag gebeurd

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:41

Mm okee dus wel een dikke week terug, maar word het langzaam aan minder? Heb je al meer gevoel dan gisteren? En je zegt dat het je ringvinger is, geen last van je pink? en die kant heb je ook gestoten neem ik aan?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 20:48

Pink heb ik geen last van.
Ik heb de deur plat tegen m'n hand gekregen.
Het wordt niet echt minder, maar ook niet erger. Als ik hard in m'n vinger knijp voel ik praktisch niks. Alleen als ik aan dat plekje aan de zijkant van de knokkel kom doet het vrezelijk zeer.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:52

Auw. Zo heb ik op de wreef van mn voet, net dat stukje wat overloopt naar je been een jaar of 3 zo hard gestoten. Altijd een een vervelend plekje gebleven, net als jij, als ik een tijdje in verkeerde houding heb gezeten, wordt hete rg gevoelig en als ik het aanraak schiet er ook zon soort schok doorheen..ik houd je topic ff in de gaten, mijn HA vertelde mij toen dat het vanzelf over zou gaan (niet dus)..