ik MOET afvallen... welke crosstrainer ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zabbie

ik MOET afvallen... welke crosstrainer ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 10:57

Mede door mijn medicijngebruik en hormoonproblemen ben ik het afgelopen jaar erg veel aangekomen. Ik ben niet dik, maar wel stevig en er moet voor mijn gezondheid echt wel 15 kilo af...
Ik heb last van chronische vermoeidheid door mijn nierziekte en ga 1 x per week naar de sportschool, meer kan ik niet opbrengen. Ik let op mijn eten, maar ben niet aan het lijnen want daar wordt ik verschrikkelijkg chagerijnig van.

Ik wil nu een crosstrainer aanschaffen om zo iedere dag thuis toch even bezig te zijn.
Ik wil liever niet meer dan 250 euro uitgeven. Welke crosstrainer gebruiken jullie ?
Welke is kwalitatief goed voor weinig geld. ( oh oh oh een echte hollander ; )

Laura

Re: ik MOET afvallen... welke crosstrainer ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:27

ik zou echt investeren in een goeie. Als je de crosstrainers van de sportschool gewend bent, kan je al een beetje naar je gevoel luisteren. De meeste goedkope hebben namelijk een vreemde houding, een slecht vliegwiel of er mankeert wat anders aan. Ga naar een sportzaak en laat je voorlichten. Je kan beter 500euri uitgeven aan iets waar je wat aan hebt dan 200 voor een flutding die in de kast verdwijnt Knipoog

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 15:53

ja, daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht, maar 500 euro is wel gelijk een hele uitgave... maar ik ben het met je eens dat goedkoop in dit geval misschien "duurkoop" is.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:29

ik had een goedkope hometrainer bij de Aldi gekocht. Nou, blegh. Je kon dr niet op zitten, ding had helemaal niet de goede afmetingen, slecht voor je gewrichten en al helemaal voor je humeur.
Wat je ook kan doen is je laten adviseren bij zo'n zaak en dan kijken of je die ergens 2e hands kan vinden, op marktplaats ofzo...

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:31

Ik zou het even vragen aan een van de trainers op de sportschool Lachen lopen daar genoeg mensen rond die er verstand van hebben!!

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:06

Ik heb ook een crosstrainer gekocht. Via mijn zorgverzekeraar (groene land). Kreeg deze ook nog een 75 euro goedkoper. Dus was maar 225 kwijt ipv de 300 die ervoor stond. Moet zeggen een degelijk ding. Die van de sportschool is niet te betalen. Tenminste die van onze school niet.
Maar op dezee kun je ook prima trainen. Ondanks dat het uit de goedkopere segment komt.

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 20:47

welk merk is het ?