Ik heb een paar aparte lichaamklachten, soms als ik loop dan knakt er iets in mijn heupen, dan voelt het net of gaan er twee botten langs elkaar heen. En dat heb ik aan beide kanten. Soms blijft het de hele middag zo en dat voelt niet erg fijn. Ook knakken mijn heupen soms heeeel erg hard en ze blijven wel eens 'hangen'. Als ik bijvoorbeeld op bed lig en mijn benen wijd heb (ok dit klinkt raar
) dan begint één van m'n heupen heel erg pijn te doen en kan ik hem even niet bewegen. Dit heb ik ook met beide heupen. En 's ochtends als ik wakker word en op wil staan, blijft mijn rug vastzitten, het doet dan heel erg pijn en dan moet ik 1-2 minuten helemaal stil blijven zitten/liggen en dan kan ik voorzichtig overeind.
Heeft hier iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? En heb ik hierdoor ook sneller kans op bijvoorbeeld slijtage ofzo in mijn heupen?
Oh ja, vorig jaar is in mijn rechterschouder een ontsteking geconstateerd, daar is wel wat aan gedaan (fysiotherapie) maar ik zet bij het paardrijden vaak mijn rechterhand nog vast en heb het idee dat de ontsteking misschien naar mijn rug is gegaan?