Help morgen naar de kaakchirurg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Help morgen naar de kaakchirurg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 20:41

Ow jee, help! Ik moet morgen naar de kaakchirurg om één verstansdkies eruit te laten halen. Zit nu al driedubbel in de stress. Sigaar Iemand ervaring hiermee en hoe lang duurde het bij jullie voor je weer ging paardrijden? Bloos

Ouwe

Re: Help morgen naar de kaakchirurg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:43

Het stelt niks voor. Bij mij zijn ze er deze zomer allemaal uit gehaald, 2 per keer. Was echt zenuwachtig, maar het ergste zijn de verdovingsprikjes. Het is zo klaar, binnen een half uur sta je weer buiten.

Succes morgen!

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:51

ik heb het wel en niet meegemaakt, was onder narcose, maar zat vrij snel weer op mijn paard. Toen er eens 1 kies werdt getrokken zat ik dezelfde middag op het paard. neem meestal vlak erna een pijnstiller in gaat even slapen en als ik wakker wordt heb ik bijna netgens last van. succes morgen en maak je niet te druk.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:53

Bij zijn er vorig jaar drie uit getrokken in één keer, heb een dag of twee niet gereden, maar de pijn viel erg mee, dus al snel weer opgestapt.
De angst vooraf heeft me nog het meeste energie gekost, kreeg een spontane hyperventilatie aanval, uiteindelijk stelde het weinig voor..
Nu komt de vierde door, dus zal binnenkort met een veel geruster gevoel, weer op de stoel plaatsnemen Haha!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:56

De eerste keer twee eruit laten halen, geen probleem zo over. De tweede keer de andere twee laten doen, alleen hier was er een nog helemaal niet van door. Dit was net iets lastiger, vooral een paar dagen met een dikke wang gelopen, verder zijn er pijnstillers!!!

AikePeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:29

Nou ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij heeft het 3 weken geduurd voor ik kon stoppen met pijnstillers! (lees zware pijnstillers)
Ik moet er eigenlijk nog 1 laten trekken, nou mij niet meer gezien!

Wat wel scheelt, bij mij zat hij dus nog onder mijn tandvlees..
De "operatie" zelf was een eitje maar daarna!!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 17:28

Ben inmiddels terug van de kaakchirurg en heb me vooraf enorm druk lopen maken. Hierdoor werd er echt de tijd voor mij genomen, was wel erg fijn want ik kneep hem echt. De ingreep zelf viel alles mee. Nu heb ik de eerste pijnstillers op, bah wat zijn die smerig. In de wond zit een soort tampon en er zitten oploshechtingen in.

AikePeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 17:40

sterkte hoop dat het bij jou niet zo gaat verlopen als bij mij!

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:17

En werkt de verdoving al wat uit?
Ik heb ze ook 2 om 2 er uit laten halen, nergens last van gehad, zat dezelfde avond weer op het paard...

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 19:56

De verdoving is inmiddels uitgewerkt ja. Ik mag vandaag en morgen sowieso nog niet paardrijden en nog niet te druk doen. Maar als het goed is kan ik zaterdag weer rijden en dat komt mooi uit want het eerst les en 's avonds wedstrijd!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:09

Fijn dat het meevalt.
Bij mij was het een drama Bloos
Verdoving werkte niet goed, nouja, a la..
Maar daarna heb ik 4 wkn echt zware pijnstillers gehad, verging echt van de pijn.
Voor mij geen kaakchirurg meer Haha! (gelukig zijn de verstandskiezen er uit Knipoog)

d0rien1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 22:23

gelukkig dat het meeviel!
ik heb vorig jaar een verstandskies onder laten trekken en een boven (apart). Van die onder heb ik wel een weekje wat last gehad, maar met wat pijnstillers nauwelijk meer iets aan de hand. Van mn bovenste kies heb ik echt nauwelijks iets gevoeld. Sowieso was de ingreep veeel sneller klaar en ik heb ook geloof ik die nacht 1 paracetamol gepakt maar verder helemaal niks! ik zat ook 'savonds weer op t paard toen Lachen
Dus het zal allemaal wel meevallen!
sterkte verder!