Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katuwr schreef:Is psoriasis een soort eczeem maar dan erger? Ik heb zelf namenlijk best erg last van eczeem (over heel mijn lichaam), wordt elke dag van top tot teen ingesmeerd.
Lepeltje21 schreef:Ik ben gister naar de huisarts geweest voor mijn darmen. Heb namelijk regelmatig verschrikkelijk last van krampen, kan heel erg ziek worden wanneer mijn eten te vet, te kruidig en te pittig is. Tevens heb ik de gehele dag last van gassen. Maar goed, ik naar de huisarts, heb ik spastische darm. Helemaal niet ernstig ofzo, maar dit is al het zoveelste kwaaltje dat ik heb waar niks aan te doen is. Zo heb ik psoriasis, chronische onderrugklachten, mijn neusbijholten altijd onstoken (operatie helpt niet) en dan nu dit weer. Wordt er soms een beetje moedeloos van... Maar ja, gelukkig heb ik geen ernstige ziekte of iets anders ingrijpends, maar het is wel vervelend...
Ik moest dit echt even kwijt...
ladyjoy schreef:Lepeltje21 schreef:Ik ben gister naar de huisarts geweest voor mijn darmen. Heb namelijk regelmatig verschrikkelijk last van krampen, kan heel erg ziek worden wanneer mijn eten te vet, te kruidig en te pittig is. Tevens heb ik de gehele dag last van gassen. Maar goed, ik naar de huisarts, heb ik spastische darm. Helemaal niet ernstig ofzo, maar dit is al het zoveelste kwaaltje dat ik heb waar niks aan te doen is. Zo heb ik psoriasis, chronische onderrugklachten, mijn neusbijholten altijd onstoken (operatie helpt niet) en dan nu dit weer. Wordt er soms een beetje moedeloos van... Maar ja, gelukkig heb ik geen ernstige ziekte of iets anders ingrijpends, maar het is wel vervelend...
Ik moest dit echt even kwijt...
Heeft de huisarts in één keer gezegd dat je een spastische darm hebt? Zonder onderzoeken gedaan te hebben?
Citaat:tja welkom bij de club, ik heb ook spastische darmen samen met nog een miljoen nederlanders... stress verkeerd eten pittig noem maar op allemaal drama.... beinvloed wel je leven en gaat nooit meeer weg maar er valt absoluut mee te leven maar je moet voor jezelf kijken wat bij jou wel en niet goed is... succes