Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tellie schreef:Ik zou het wel doen.
Als je baarmoederhals kanker krijgt zul je toch echt heel wat meer prikken moeten krijgen.
verana schreef:Nou ik heb er ook over nagedacht
Maar het kost nu al 360 euro en wordt dus ook nog niet vergoed door de verzekering
Opzich zelf zou ik het wel doen
Maar dan moet het dus wel worden vergoed
nickyu schreef:zou wl alsnog , mocht de tijd daar zijn , condooms gebruiken(of je nu dan aan de pil bent of niet
de meeste sexueel overdraagbare ziektes bestaat namelijk nog geen prikje voor ..)
Faelivrin schreef:nickyu schreef:zou wl alsnog , mocht de tijd daar zijn , condooms gebruiken(of je nu dan aan de pil bent of niet
de meeste sexueel overdraagbare ziektes bestaat namelijk nog geen prikje voor ..)
TENZIJ je ZEKER (met de nadruk op zeker) weet dat je vriend geen SOA of een variant heeft.
Ik zou het wel doen, denk ik. Als het echt bijzonder veel kans was op die soort kanker.
En als het vergoed werd werd het nog makkelijker.
verana schreef:Nou ik heb er ook over nagedacht
Maar het kost nu al 360 euro en wordt dus ook nog niet vergoed door de verzekering
Opzich zelf zou ik het wel doen
Maar dan moet het dus wel worden vergoed
ikke24 schreef:Baaaah dat wist ik niet dat je van sex baarmoederhalskanker kan krijgen....welke bacterie is dat dan? Kan iemand hier wat meer over vertellen?
Faelivrin schreef:[TENZIJ je ZEKER (met de nadruk op zeker) weet dat je vriend geen SOA of een variant heeft.