tips voor een kapsel met veel volume

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSharonxxx

tips voor een kapsel met veel volume

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 21:43

Ik wilde eigenlijk wat tips voor als ik naar de kapper ga. Ik heb vrij dik bruin haar, maar toch niet erg veel volume, ook vind ik het strak naar achter niet mooi. Hebben jullie tips om een mooie bos haar te krijgen met volume, is het misschien slim om iets met verf te doen ? Hoe kan ik het het best laten knippen ? alle tips zijn welkom, of misschien hebben jullie nog voorbeeld foto's.

___rOmeO___

Re: tips voor een kapsel met veel volume

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:45

Ik denk dat de kapper wel plaatjes heeft en dat hun wel weten wat voor mogelijkheden leuk zullen staan!
Maar in ieder geval met veel laagjes in je haar krijg je ook al meer volume!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:46

Ik denk in laagjes en misschien ook beetje met de kleur spelen zodat er wat meer diepte ontstaat. Denk dat een goede kapper je ook goed kan helpen.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:48

Lagen! Als je alles op 1 lengte hebt is het gigantisch zwaar en gaat het stijl naar beneden hangen. Een heel grof permanent kan ook wat extra volume geven. Ik heb het pasgeleden ook laten zetten. Ik kan het gewoon recht/stijl kammen maar met 1 handje mouse en de diffuser zit het de hele dag heerlijk luchtig!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:49

Een goede kapper kan je zeker helpen. Met kleur en lagen werken helpt inderdaad.
Ook wat wax in je haar 's morgens doet wonderen.

Maar als je echt niet dik haar hebt moet je echt een goede kapper hebben. Lachen

xSharonxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 22:02

Maar zou je er misschien plukjes in moeten laten verven ? iets van blond ofzo ? of juist donker ?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 11:08

Inderdaad in laagjes en met kleuren spelen. Verder doe ik ook altijd van dat gewichtlose volume creme van andrelon in mijn haar na het douchen en laat ik het los opdrogen.

Als ik mijn haar fohn ga ik op de kop hangen dan krijgt het ook lekker veel volume Lachen

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:42

na het wassen fohnen en mouse vanaf de haaraanzet aanbrengen. en een grove permanent helpt ook. dat heb ik ook gehad. beviel goed. en had toen echt lang dik haar tot onderaan mijn rug. Het is toch 1,5 jaar blijven zitten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:43

lagen knippen en evt uitdunnen als je heel dik en veel haar hebt, heb ik ook

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:45

je kan vragen of je kapper je haar in een ster kan knippen.dat is een manier van knippen,dan krijg je heel veel laagjes en je haar krijgt er echt meer volume door.
ik heb zelf heel dun haar(wel veel haar) en ik kon er nooit wat mee.in een ster laten knippen,bepaalde wax gehaald bij de kapper en nu zit het perfect (af en toe als ik zin heb het te doen Tong uitsteken )
niet alle kappers snappen wat je bedoeld met een ster trouwens Tong uitsteken
hier in veenendaal ken ik er maar 1

Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:15

door laagjes kun je makkelijker volume in je haar krijgen d.m.v mouse, gel en haarlak. Als je zelf je haar gaat stylen houd je hoofd dan op de kop en zet de fohn eronder en kneed gel in je haar. Zelf doe ik snachts wel eens vlechten in als ik die de volgende dag goed uitkam en even een beetje door de war gooi met gel, dan heb ik ook een dikke bos..