[MW] Tienermoeders Leiden e.o.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

[MW] Tienermoeders Leiden e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 21:05

Geen flauw idee of de topic hier correct staat, anders sorry!

Ik vroeg me af of hier ook tienermoeders in Leiden en omgeving zijn die ook hier op bokt zitten. Lijkt me leuk om eens, via een topic, verhalen van elkaar te lezen en zelf je verhaal kwijt te kunnen. Ook aanstaande tienermoeders of meiden die erover denken om jong moeder te worden lijkt me hardstikke leuk om ervaringen en misschien wel tips te geven! Zijn er meiden die het toch tegen vinden vallen of het juist heel leuk vinden? Alles is welkom, vinden jullie het bijvoorbeeld makkelijk te combineren met de paarden ( eigen paard, verzorgpaard enzovoorts ) Dus kom maar op met die verhalen, ik ben hardstikke benieuwd!

Ik ben zelf ook een tienermoeder van een dochtertje van inmiddels 14 maanden ( ben zelf 20 jaar ). Was 18 toen ik zwanger werd en 19 toen Amy ( mijn dochtertje ) geboren werd. Heb een eigen pony ( Gizmo )

Kipje39

Re: [MW] Tienermoeders Leiden e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:10

ik ben wel tienemoeder maar woon niet in omg Leiden, ik ben nu 19, en mijn zoontje word 20 nov 2 jaar.
Ik mis eigenlijk niet echt heel veel, nu hij er is, alleen het uitslapen Haha!

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:47

tja ben geen tienermoeder... maar wil wel vroeg kinderen, maar goed ik vind een jaar of 25 vroeg.....

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:46