Zooo moe..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Zooo moe..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 22:35

Mijn weerstand en immuunsysteem zijn minimaal. Hierdoor ben ik snel vermoeid, als ik alleen maar verkouden ben wordt alles op alles gezet om die verkoudheid weg te werken.

Nu ben ik sinds dinsdag licht grieperig. Ik heb hoofdpijn, krijg geen eten naar binnen, maar inmiddels is de koorts wel weg. Alleen.. Mn lichaam vecht tegen de griep. Ik weet niet of dit gaat doorzetten. Maar ik ben zooo moe. Ik wordt rond tien uur wakker, eet wat, lees wat, kijk wat tv en val om 14.00 als een blok in slaap. Zoals vandaag ben ik bijv om 6 uur wakker geworden voor t avondeten. Het is nu half 10 en ik val om van de slaap.

Wat denken jullie, is dat reden om morgen nog thuis te blijven, geheel uit te zieken voordat de griep echt toeslaat? Aan de andere kant wil ik graag werken maar ik ben bang dat ik het niet red. Ik kan nauwelijk 5 uur wakker blijven. En zit nog steeds tegen een griepje aan.
Maar aan de andere kant voel ik me schuldig als ik niet kom werken..

Fleur_Laura

Re: Zooo moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:38

als je misschien morgen weg gaat hoest je en dan hebben andere het en als je je nu al een beetje grieperig voelt zou ik niet gaan..

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:38

ik zou thuis blijven
ik ben er ook een tijdje mee doorgelopen tot ik een soort pfeifer opliep.. nou en dan ben je helemaal dr klaar mee..
suc6 en anders even huisarts bellen, en bloedprikken

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:39

Je lichaam geeft zelf al aan dat het niet zo goed gaat.. Je kan beter even goed uitzieken en vervolgens weer aan de slag gaan dan dat je je lichaam nog vermoeider maakt en dan dalijk weken thuis moet blijven. Ik snap dat je het vervelend vind om je werk af te bellen, maar als ik jou was bleef ik nog even thuis. Beterschap in ieder geval!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 23:14

Ik zou thuisblijven. Je bent niet voor niets zo moe, als je er nu mee doorloopt krijg je de klap straks waarschijnlijk alleen maar harder.

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 00:35

Ik heb hetzelfde. Vandaag heb ik bijna de hele dag alleen maar geslapen. Ik ben zooo ontzettend moe. Echt niet normaal meer. Ik ben ook al de hele tijd verkouden.

Als ik jou was dan zou ik morgen toch nog even thuisblijven en het rustig aan doen. Misschien gaat het dan snel weer wat beter!

Beterschap! Lachen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 12:57

Ik ben nu dus nog steeds thuis. Ik moet van mn vriend mn bed in Clown
Hoop toch dat ik morgen wel kan werken..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:58

Misschien dat een beetje buitenlucht ook wel goed doet...

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 13:01

ik ben alleen thuis en moet dus de hond uitlaten Clown

Merk inderdaad wel dat ik fitter ben als ik een rondje loop

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:18

Inderdaad af en toe een rondje wandelen, en goed uitzieken.
Anders zit je dalijk weer half ziek op je werk, word je ook niet beter.

Beterschap!

Ludo_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:45

Mischien ziekte van pfieffer ??
Anders even bloedprikken bij de huisarts .. Ga ik ook nog even doen ben de laatste tijd ook erg moe.. kan dagen slapen...

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:04

@Ludo_girl; Het hoeft niet meteen de ziekte van Pfeiffer te zijn hoor, moe zijn kan ook gewoon te maken hebben met een griepje.

En TS: lekker uitzieken en lekker wandelen, rust lekker uit!

[Wil ik eigenlijk ook Nagelbijten / Gniffelen, ik ben ook super moe! Maar ja, toetsweek komt er aan!]

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 22:32

Bij mij is t dus dat mijn lichaam bij het minste of geringste keihard knokt om alle slechte dingen en virussen eruit te bannen.,
Nu heb ik dus een licht griepje. Mijn immuunsysteem is maar 20 procent van het immuunsysteem van een gezond mens. En moet dus 5 keer zo hard werken.

Vandaar dat ik altijd vermoeid ben. Pfeiffer ben ik op getest, maar ik heb gewoon geen afweer.