Ik heb ook weer wat.. ik rijd gisteren van stal naar huis met mn moedere en vlak voor we thuis zijn heb ik opeens heel veel druk aan de bovenkant van mijn hoofd. Dus ik snel naar huis gereden, op bed gaan liggen.. maar het is maar erger en erger aan het worden. De druk was eerst bovenin mijn hoofd, boven mijn wenkbrauwen.. maar verspreid zich naar beneden. Het vreemde is dat ik iets voel druppen/lopen achter mijn linkeroor.. heel gek gevoel. 2x met het ziekenhuis gebeld en asprinie op hun advies genomen, maar dat helpt geen ene moer. Het blijft langzaamaan erger worden. Ik heb vannacht k*t geslapen, het blijft drukken en het word steeds erger.
Ik heb het gevoel alsof al het bloed van mn lichaam in mn hoofd blijft hangen, zon zwaar gevoel en zon zwaar hoofd heb ik.
Vanochtend toen nik wakkeer werd.. mn benen voelen gewoon warm aan de buitenkant, maar aan de binnenkant voelen ze ijs en ijs koud.. echt bijna dat ik kramp krijg.
Ik ben nu 1.5 uur wakker en ben 3 keer bijna tegen de vlakte gegaan.. dat alles gaat draaien en dat ik me weg voel zakken. Gelukkig voel ik dat soort dingen snel aankomen dus ben ik gaan zitten en wat water gedronken waardoor het draaien minder werd.
Ik moet om 11.50 naar de dokter.. ben benieuwd. Ik ben alleen thuis en moet dus wss op de fiets me die storm. Als je dus op het nieuws hoort dat er iemand van sn fiets is gewaaid (want mn benen werken niet zoals ze mee horen te werken), ben ik het..
Hmm klinkt niet echt gezond.. Sterkte ermee, en pas op met fietsen! Is er niet een lieve buurvrouw ofzo die je eventjes kan brengen? Of desnoods even meefietst?
maartje_h
Geplaatst: 01-11-06 11:28
X
Laatst bijgewerkt door maartje_h op 01-03-24 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
en als het echt niet meer gaat, waarom ga je dan niet naar de ehbo?? sorry hoor, maar dit klinkt echt niet gezond. heel veel druk op je hoofd? druppen achter je oor? meerdere keren bijna tegen de grond gaan? ik zou het wel weten!
Heel vele sterkte. Kun je niet bij de buren even gaat zitten ofzo in de tijd, of vrage of die je naar de odkter brengen? Ik zou niet eens naar de dokter gaan maar naar t zkh meteen. Beterschap ermee. tklinkt buiten die druppen als een voorhoofdholte ontsteking maar ik ben geen dokter
Het punt is dat er niemand in de buurt is die thuis is. Mn tante/oom/neven aan de overkant krijg ik niet te pakken.. praktisch alle buren zijn werken of naar school.. achterburen ook.. vrienden van mn ouders in de buurt ook. Famillie van mijn vriend krijg ik niet te pakken.
Hoe moet ik naar de ehbo?
En met ov naar de dokter kan niet.. de dokter is redelijk dichtbij
Ga in elk geval vroeg weg, zodat je rustig aan kunt doen. En het is verstandig niet alleen te gaan. Een taxi is ook een heel goed idee ook al is het maar een kort ritje. Sterkte in elk geval!
Klinkt als een teveel aan hersenvocht wil je niet bang maken maar voor bereiden,voorhoofdholte ontsteking is te herkennen aan pijn bij je ogen als je bukt.Hoop dat het meevalt maar ik zou niet gaan fietsen.