Zonnebloem schreef:oke, thanx
Mirre, weet niet of ik er al aan toe ben, maar ik wil het zo graag!!!
Ben na een halve dag werken echt al helemaal kapot en dan is het echt die laatste uren "doorgaan op karakter" wil dan niet toegeven dat ik echt niet meer kan, ik had het ook vorig jaar juni!!!! In een heel heftige vorm volgens HA, er was zelfs sprake dat ik naar het ziekenhuis zou moeten maar ik heb dat geweigerd... Achteraf misschien stom geweest maarja...
Maar heb jij ook echt dat piepen en flauwvallen?
Ik heb niet dat piepen en flauwvallen, (soms wel het gevoel dat ik ga flauwvallen). Ik werk al heel lang niet meer en doe het rustig aan (en ja dat is heel moeilijk, maar ik kan niet anders, ik kan gewoon weg weinig, soms niet eens lezen) Ik kwam wel in het ziekenhuis, maar dat kwam omdat ik haast niet meer antwoorde, niet uit mijn slaap kom komen, niet kon drinken/eten en de artsen echt niet wisten wat ik had, in het bloed was pfeiffer steeds negatief. Ik kwam aan het infuus te liggen en moest allerlei onderzoeken ondergaan.
Ik kan je aanraden rustig aan te doen, op deze manier duurt het alleen maar langer en echt waar, je pakt jezelf er mee! Kijk alsjeblieft uit, dat is het enige wat ik kan zeggen. Je bent erg ziek geweest en dat moet je zeker niet onderschatten, je lichaam heeft tijd nodig te herstellen en gun je lichaam die tijd!