scheren, epileren of waxen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ronneke

scheren, epileren of waxen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 18:03

ik ben van plan om een epileerapparaat te kopen, want ik ben het scheren echt beu.
ik heb nogal een gevoelige huid en mag me max 2X per week scheren. dat is echt vreselijk ambetant want na 2 dagen staan er al weer stoppeltjes. van waxen ben ik persoonlijk ook niet zo tevreden, het is pijnlijk en er blijven (bij mij in elk geval) haartjes staan.
nu dacht ik dus aan epileren, wie heeft daar ervaring mee? is het ook pijnlijk? hoelang blijven de haartjes dan weg? en kan je het voor overal gebruiken?
laat me jullie ervaringen maar weten.

Sence

Re: scheren, epileren of waxen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:12

Mijn moeder heeft een epileer apparaat... Nou ehm tsja wat zal ik ervan zeggen Clown Bij mij doet dat onwijs pijn! Ik ga toch liever dan voor scheren (heb ook wax gedaan maar me huid ging ervan irriteren) en daarna grote irritaties. Maar me moeder voelt er helemaal niets van, en haar bevalt het goed. Het blijft nog ook 3/4 weken weg (ze is wel Indisch dus heeft weinig en dunne haartjes).

Eline

Re: scheren, epileren of waxen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:13

Zoek even terug op mensenwelzijn Ronneke, er is van de zomer een gigantisch topic geweest over scheren/waxen/epileren waar je genoeg info in kan vinden.