Acupunctuur bij vermoeidheid/hyperven., helpt het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Acupunctuur bij vermoeidheid/hyperven., helpt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 15:22

Ik ben al een hele tijd erg moe, waarschijnlijk veroorzaakt door een vorm van hyperventilatie. Met ademhalingsoefeningen heb ik dat nu redelijk onder controle, maar ik blijf moe. Nu las ik iets over acupunctuur. Maar helpt dit echt? Mensen die er ervaring mee hebben, liefst bij vermoeidheidsklachten?

Anoniem

Re: Acupunctuur bij vermoeidheid/hyperven., helpt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 16:26

Ja, bij mij helpt het.
Ik word onderandere geprikt voor slapenloosheid, oververmoeidheid, hooikoorts en zo nog wat dingen...
Voor moeheid kan je heel goed geprikt worden, dan word je energie geprikt, dit werkt heel snel en goed.
Voor slapenloosheid duurt het wat langer...
Voor hyperventilatie kunnen ze vast ook prikken! Ja
Als je de 1e keer komt, heb je eerst een intake van een half uur ongeveer, ze vraagt veel dus vertel ook veel! Als je namelijk dingen achterhoudt, kan ze misschien verkeerd prikken of mist ze iets waardoor de prikken minder goed doorkomen enzo..

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:32

Ik ben zo'n zeven jaar geleden ook behandeld door de acupunctuur tegen vermoeidheid. Op de uitdraaien met balken en staven leek het beter te gaan, alleen ik merkte er niets van. Bij mij hielp het dus niet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:39

maar eerlijk veel gewone dokters nemen een opledingtje die een jaar max doet.
Mijn dokter is een echte chinese die worden geboren in een familie die dat generaties doen. Ze is begonne met accapunctuur studeren op haar zeventiende en is nu dertig, en nog aan het studeren.

De ander is prof in accapunctuur en chinese medicatie zij heeft tien jaar gestudeert.

Dus snap dat accapunctuur voor sommige geen effect heeft. Als de goeie punten gestoken worden moet je electriciteit doorheen je lichaam voelen en in het uur dat je er licht de energie voelen zwemmen.

tegen vermoeidheid helpt het zeker!

Mijn eerste ervaring toen ik daar kwam.ze wist niks van mij of van mijn klachten.
Ze keek in mijn oor en begon ze te vertellen
- you're heart feels pain it's sad
- you're always tired and cold
-but sweating allot
- you have pain in you're lower back
- you are sick in you're intestins

was wel effie raar

btw ik heb dyslexie dus Clown