Ik word er moe en slap van en vraag me af hoe lang dit door gaat en wanneer een HA zinvol is? Die man ziet me aankomen weer.
En naja koorts is weg dus het gaat wel beter maar ik wil gewoon graag aan kunnen sterken en zonder eten wordt dat lastig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En naja koorts is weg dus het gaat wel beter maar ik wil gewoon graag aan kunnen sterken en zonder eten wordt dat lastig. 
t Hielp meteen maar ik merk wel dat ik heel snel moe ben en weinig kan eten. Een of twee boterhammen en mijn maag zit weer vol. Vet eten valt ook slecht maar goed, het zal allemaal wel bijtrekken.
tantjeuh schreef:Vergeet vooral niet héél veel te drinken. Eventueel zelfs zout bij je drinken doen... Door diarree kan je vrij snel uitdrogen, opletten daarmee dus.
Voor de rest, ik zou denken aan buikgriep. Virus in je darmen, waar weinig aan te doen is.. behalve 'uitzieken' dan. Maar ik ben natuurlijk geen dokter!
Ik ben naar de huisartesenpost gegaan en die verwees me meteen door naar het ziekenhuis, ook omdat ik koorts had. Ik ben meteen opgenomen en ben gisteren weer thuisgekomen. Het was een bacterie die bijna niet voorkomt, gevonden door een knappe microbioloog die alle kweken eens goed bestudeerde. Eerst dachten ze aan een schadelijke bacterie die je aan AB kan overhouden, die was het dus niet.