wel pfeiffer, geen pfeiffer :S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loetjuh

wel pfeiffer, geen pfeiffer :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 17:43

ik kreeg vrijdag te horen dat ik pfeiffer had maar ik moes vandaag bellen voor de definieve uitslag:ik bel net de dokter voor definitieve uitslag ,, Zegt ze: je hij is tot nu toe negatief dus de testen spreken elkaar tegen,, dus de ene test zegt van wel andere test zeg dat je geen pfeiffer heb,, er word nu nog andere test gedaan daar hebben we morgen de uitslag van,, vind het zooo raar!!!

wie heeft dit weleens eerder meegemaakt??

mirre

Re: wel pfeiffer, geen pfeiffer :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:53

Bij mij was de uitslag tot 2 keer toe negatief! Terwijl ik in het ziekenhuis lag met dus echt wel pfeiffer! Toen hebben ze een speciale dure test gedaan, als je het dan hebt komt het er gegarandeerd uit, dan sturen ze het naar Amsterdam ofzo en toen kwam er dus wel uit dat ik pfeiffer had. Inmiddels lag ik dus al 7 dagen in het ziekenhuis en onderging ik allerlei onderzoeken.
Hou jezelf dus goed in de gaten! En worden je klachten niet minder dring er dan op aan dat er verder onderzoek plaatsvind!
Sterkte en beterschap

loetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 18:32

ik heb eigelijk behalve zaterdag en zondag helemaal geen klachten gehad even morgen af wachten dus,,

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:55

Waarom zo'n drukte of pfeiffer? Als het wordt vastgesteld is er verder geen behandeling nodig, daarnaast kunnen sommige mensen na een week al van de vermoeidheid af zijn, anderen tobben een jaar. Je moet toch gewoon afwachten hoe het verloopt. Maar als je al een paar dagen geen klachten hebt gehad verwacht ik niet dat je pfeiffer hebt.

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:02

pfeiffer wordt erg onderschat hoor! Het is erg belangrijk om naar je lichaam le luisteren. Natuurlijk zijn er mensen die er snel van af zijn, ikzelf loop er nu al langer dan een jaar mee inclusief vergrote lever e.d. Mag ook nog niet werken. Ben constant opnieuw ziek! En natuurlijk is er geen behandeling, maar als jij een diagnose pfeiffer hebt weet je wel waar je klachten vandaan komen en kunnen andere mensen het misschien ook beter begrijpen.
Ikzelf heb er 10 dagen van in het ziekenhuis gelegen aan infuus e.d. was soms haast niet bereikbaar en ik ken zelfs iemand die erdoor in coma raakte (uitzonderlijke gevallen)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:08

Dan kan natuurlijk, het is en blijft een virus, waar sommige mensen enorm op kunnen reageren. Maar ik heb het over de TS, blijkbaar heeft ze de direct klachten van het Ebstein Barr al gehad (of een ordinaire keelontsteking) en ze ziet vanzelf wel of ze nog last van vermoeidheid krijgt.