Whiplash....enorme nek- en hoofdpijn....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke24

Whiplash....enorme nek- en hoofdpijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 18:21

Ik heb in 2005 een auto ongeluk gehad en heb hierbij een whiplash opgelopen. Ik heb vanaf die tijd bijna iedere dag enorme klachten van nek- en hoofdpijn. Die klachten stralen uit naar mijn kaken, oren enz. Het is zo erg dat ik op die dagen gewoon niks kan. alles doet me pijn. Ik loop al ij een fysio, een chiropractor enz..... Wie heeft dit ok en kan zijn ervaringen delen met mij?

Ik ben 25 jaar, maar leef als een oma die achter de geraniums zit!

Anoniem

Re: Whiplash....enorme nek- en hoofdpijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:51

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 01:06

Ik heb ook een ernstig auto ongeluk gehad, met 200 kilometer tegen een lantaarnpaal, het is nu in november 7 jaar geleden. Maar heb er ook erg last van, alles zit vast van mijn nek tot mijn onderrug. Ik heb ook erg vaak therapie gehad, maar na een paar weken kwamen de klachten weer terug. toen ben ik naar een medium gegaan, die heeft zijn handen erop gelegd, en mij zo een behandeling gegeven, en ik heb er nu bijna nooit meer last van, zo wonderlijk als het is, alleen als ik mijn nek zwaar belast, voel ik nog wel eens pijn. maar ik heb deze optie gekozen omdat veel mensen mij dat vertelden, dat dat een optie kon zijn, want artsen zeiden dat ik er mee moet leren leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 09:48

Zie link Anique_Vaandrig