Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
venga schreef:Heb ik ook gehad, de wortelkanaalbehandeing was helaas niet voldoende gebleken. De wortelpuntbehandeling is me uiteindelijk heel erg meegevallen, er werd in het tandvlees in mijn onderkaak een sneetje gemaakt, puntje van de wortel afgehaald, puntje schoongemaakt en dichtgemaakt, en gehecht.
Ik hoop dat je het volhoudt tot 30 november (duurt wel lang!), sterkte! Ik had er volgens mij niet veel last van.
freespirit schreef:Zonder leestekens is je verhaal erg moeilijk te lezen.....
Ook ik heb eens een wortelpuntontsteking gehad, het gevolg van een te hoge kroon in de bovenkaak die constant op de kies in de onderkaak dreunde. Ik had dit al 4x bij de tandarts aangegeven en hij sleep er iedere keer weer net te weinig vanaf....helaas...e.e.a. begon steeds meer pijn te doen![]()
Op een gegeven moment was de pijn echt niet meer te verdragen en ben ik op zondag naar de EHBO in het ziekenhuis gegaan, daar heeft men zelfs de kaakchirurg voor me van de golfbaan afgehaald!! De behandeling (in het ziekenhuis !!!!) bij een wortelpuntontsteking is dat de aan de zijkant van de kaak, in het kaakbot, een gat boren en dus vanaf de zijkant de wortelpunt schoonmaken. Je blijft enige tijd met een gat in je kaakbot rondlopen maar dat geneest best snel.
Vervelende ingreep !!! Veel succes en beterschap !!!