Ik heb deze link gekregen van mexx aan de hand van ander topic en vind het wel interessant, loop zelf al een tijd met deze dingen en wil wel eens weten wat het is, het is namelijk bij mij wel meer dan bij anderen. In de gewrichten die gewoon kraken (knieen, enkels, tenen) heb ik niet zoveel last. Maar in mijn schouders rug en heup heb ik de laatste tijd wel pijn. Ik ben niet speciaal overlenig en kan die rare dingen niet met vingers, kaken of enkels. Zoals bijvoorbeeld in mijn heup heb ik tegenwoordig last na het rijden (alsof het op slot zit) en in mijn schouders kraakt het ook als ik het beweeg, maar het gaat zeg maar niet 'los', dat gebeurt bij die andere gewrichten wel. Dan moet ik ze beetje bewegen, dan zegtie knik en dan is het weer klaar. Dus wat is het nu? Mee naar de HA of is dat wat overdreven?
Vandaag erg last van heup nadat ik er op had gelegen in bed en ook vaak last van mijn onderrug. Ik weet niet of dat nog iets zegt?
Sorry voor al die klachten en veel informatie, maar misschien dat iemand aan de hand hiervan ongeveer kan zeggen wat het kan zijn...