Drugstest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Drugstest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 18:43

hallo
Ik word door mijn ouders verdacht van drugsgebruik Verdrietig (dat is dus 100% NIET zo) maar ze geloven me niet als ik ZEG dat ik het niet doe, dus ik wil een test laten doen om het aan te tonen.
Weet er iemand hoe ik dat moet gaan aanpakken? Of die dingen betrouwbaar zijn, enz?
..

__Robijn__

Re: Drugstest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:52

Bloos! das niet niks als je ouders dat denken Nagelbijten / Gniffelen

Miss een bloedtest laten doen bij de dokter ? geen idee of dat kan..
sorry aan mij heb je ook niet echt iets Tong uitsteken

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:02

kun je aan de hand van een bepaald stripje doen ,via je huisarts word je dan doorgestuurd naar een bepaalde stichting.Die doen dat dan via urine en een stripje mijn buurjongen had hetzelfde en die blowde dus.Hij moest elke week zon ding dus kon ie niet meer liegen hihih.
Maar als jou ouders je niet geloven ,en jij biedt ze aan naar de huisarts te gaan,en hun willen niet moeten ze ook niet verder zeuren tog???
Succes ermee iniedersgeval!!! er is niks minder

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 19:11

brendalevita schreef:
kun je aan de hand van een bepaald stripje doen ,via je huisarts word je dan doorgestuurd naar een bepaalde stichting.Die doen dat dan via urine en een stripje mijn buurjongen had hetzelfde en die blowde dus.Hij moest elke week zon ding dus kon ie niet meer liegen hihih.
Maar als jou ouders je niet geloven ,en jij biedt ze aan naar de huisarts te gaan,en hun willen niet moeten ze ook niet verder zeuren tog???
Succes ermee iniedersgeval!!! er is niks minder

van iemand uit mijn klas (ex-verslaafde) hoorde ik dus dat er ook van die dingen zijn dat je met druppeltje bloed een rood/groen stipje kreeg, maar lijkt mij dat die tests zowiso erg selectief zijn?

(dat ze mij ervan beschuldigen is nog niet het ergste, maar dat ze er ook 100% van overtuigd zijn dat mijn vriend mij ertoe heeft aangezet omdat hij het zelf ook doet (?????)...achja)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:36

Heb je echt nog nooit drugs gebruikt? Want je kan het tot een jaar erna nog zien...

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:43

jey muts das best heftig.... heb jij weer is het geem gestoorde vent met gekke pratjes hebben je ouders ze... en jij bent echt de laatste die ik aan drugs zie.... nooit dus... en je vriend ook niet... die zal eerder verslaafd zijn aan de computer als aan iets anders Tong uitsteken hahaha sterkte en als er iets is bellen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 15:02

Miss_Blimm schreef:
Heb je echt nog nooit drugs gebruikt? Want je kan het tot een jaar erna nog zien...

het enige wat ik doe is meeroken... rook zelf niet, drink 1x per maand 1 of 2 biertjes en that's it... heb dus echtnog nooit gebruikt..

maar ik heb maandag een afspraak bij de dokter..ga even vragen hoe en wat ik voor mogelijkheden heb..

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:50

Goed dat je naar de dokter gaat! Wel banketstaaf dat je ouders je erval beschuldigen.. Maar ik zou als ik jou was naar de dokter gaan. Lijkt me toch het beste. Heel het verhaal uitleggen en hem en dan krijgt je waarscheinlijk een goed advies om een betrouwbare test te laten doen! Veel succes!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:53

Jeetje das niet niets!
ik heb er zelf geen ervaring mee, dus daarmee kan ik je niet helpen..
maar als je toch nog nooit gebruikt hebt, dan kun je toch wel zo'n test laten doen??

Nou nog veel stertke ermee! je kan altijd bij mij terecht hor!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:05

Naja goed dat je het doet,trouwens een bloedtest doen ze niet en in bloed blijft alles erg lang zichtbaar.
Met zon stripje is het echt van nu na 2 week kun je het niet meer zien gaat om softdrugs soorten en xtc,dus maar of je die zomaar krijgt weet ik niet.
Mijn buurjongen moest zichzelf bewijzen tegenover zijn ouders en moest om de 2 of 3 week zon testje doen (die blowde stiekum vandaar) Veel succes !!!!!