verstandskies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

furious

verstandskies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 14:45

Ik moet mijn verstandskies er uit laten halen. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt. Wilde ook nog wat vragen stellen, maar ze had al opgehangen.
Nu vroeg ik me nog wat af. Ik moet een foto laten maken en daarna wordt de kies er uit gehaald, maar gebeurt dat op een dag of moet je daar verschillende afspraken voor maken.

sjaslique

Re: verstandskies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:56

Ik moet binnenkort ook om mijn verstandskies eruit te laten halen. De assistente meldde mij dat er een foto wordt gemaakt en dat je direct daarna geholpen wordt. En sterkte alvast!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:59

Je moet zeker naar de kaakchirurg die maakt eerst een foto om te zien hoe de kies zit?

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:26

Precies erst een foto en dan direct de kies laten verwijderen!
D.m.v. de foto zien ze hoe de wortel van de kies staat!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 12:15

oke bedankt!
en sjaslique ook alvast sterkte

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:20

mijn tandarts zegt dat mijn verstandskiezen er ook dit jaar uit moeten. Wanneer weet ik nog niet.. Dus volg het topic even Lachen

Maar ik ben bang dat het pijn gaat doen. Ben nog al kleinzerig als het over mijn mond gaat. DE vorige keer ook met een gaatje boren deed pijn. Toen verdoofde ze het maar ik voelde het nog steeds :S

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 00:11

Er is niet zoveel meer te vertellen. Ik heb 1 verstandskies laten trekken en daar had ik gelukkig niet heel veel last van. De ene heeft er helaas meer last van dan de ander. Vantevoren is dus niet te voorspellen hoe het bij jullie gaat. Het is even vervelend, maar zo over. Het is daarna waar zoveel verschil in zit.
Ik hoop dat het bij jullie goed gaat. Sterkte in ieder geval.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:12

Gaat dat bij jullie direct?

Ik moest eerst naar de tandarts, die maakte een foto. 'Joepie, alle 4 moeten eruit...' Nagelbijten / Gniffelen
Dan moest ik naar een tandheelkundig-chirurg of hoe heet zo 'n beest? Daar afspraak gemaakt (wat overigens een paar maanden duurde voor ik terecht kon) en dan duurde het nog een paar maanden voordat ik ze kon laten verwijderen. Dit gebeurde in het ziekenhuis onder narcose...

Maar ja, da's België. Haha!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:26

Mijn tandarts heeft inderdaad ook eerst een foto genomen en me daarna doorverwezen naar de kaakchirurg. Maar bij was het er maar eentje, jeetje, vier tegelijk? Geen wonder dat ze dat onder narcose hebben gedaan. Daar zal je nog wel een tijdje last van hebben gehad. Vervelend.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:28

Een weekje. Ik was blij dat het onder narcose was, ik heb één keer een kies laten trekken en dat vond ik al de hel. Nagelbijten / Gniffelen

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:11

Bij mij zijn ook alle 4 de verstandskiezen eruit (2 om 2) maar ik heb het als positief ervaren. Bij mij werd alles op de dag zelf gedaan. Eerst foto gemaakt om te kijken hoe de wortel staat, toen een verdoving en voordat ik wist waren ze eruit. Daarna ook geen napijn gehad. Sterkte!

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:19

een van mijn verstandskiezen is vorige week getrokken. Gewoon door de tandarts en hij was ook gewoon al helemaal uitgegroeid zeg maar. Ik had er alleen een gaatje in gekregen en hij zat te scheef en te ver weg om te kunnen boren.
Ik zag er harstikke tegenop. Ik voel het altijd ook nog als ze aan het boren zijn terwijl ik wel verdoving heb en heb dan altijd napijn.
Maar het laten trekken van mn kies is me alles meegevallen! Het trekken voelde gewoon heel raar (helemaal geen pijn) en daarna zit je met een groot gat in je tandvlees, wat nu al bijna dichtgegroeid is. Heb geen last gehad van napijn, alleen hoofdpijn gehad die middag waarvan ik denk dat het door het trekken van die kies kwam, maar dat weet ik dus niet zeker.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:31

Bij mij zijn mijn verstandskiezen onder narcose eruit gehaald.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:40

Ik heb ook nog lang met een gat in mn tandvlees rondgelopen! Sterker nog, het is nog steeds niet helemaal dicht, en ik heb hem op 30 maart dit jaar eruit laten halen!! Maar ik heb niet veel pijn gehad, ik kreeg goede pijnstillers mee!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:45

Ik heb aan 1 kant nog zo'n gat. Nog steeds elke avond moet ik dat gat spoelen met zo'n spuitje. En je wilt niet weten wat er allemaal uit komt... Misselijk

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:11

Sylleke schreef:
Gaat dat bij jullie direct?

Ik moest eerst naar de tandarts, die maakte een foto. 'Joepie, alle 4 moeten eruit...' Nagelbijten / Gniffelen
Dan moest ik naar een tandheelkundig-chirurg of hoe heet zo 'n beest? Daar afspraak gemaakt (wat overigens een paar maanden duurde voor ik terecht kon) en dan duurde het nog een paar maanden voordat ik ze kon laten verwijderen. Dit gebeurde in het ziekenhuis onder narcose...

Maar ja, da's België. Haha!

ik wil ook onder narcose Clown

maarja 4 tegelijk moet ook wel onder narcose. Want als je alleen je mond verdoofd aan beide kanten kan je niet slikken en stik je..

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:22

pff ik moet 5 december voor 2 verstandskiezen..
maarja hoor allemaal verschillende verhalen van de een heeft er wel last van en de ander niet..
zul je net zien dat het bij mij wel zeer doet Tong uitsteken
maarja ik laat het gewoon over me heenkomen..