nu heb ik dan de stap genomen en volgende week komt ie ...mijn scootmobiel aleen ik ben pas 29 en ik zie altijd aleen maar oudere mensen op die dingenzijn er hier mensen die jongeren mensen kennen met een scootmobiel??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:In ons wijk is er een jonge van ongeveer 26. Die zit in een scootermobiel en heeft zijn hond getraind dat hij naast de mobiel loopt en zo leggen zij elke dag kilometers af. Echt lief om te zien.
En leuk dat hij volgende week komt. Of je nu jong of oud bent als je er eentje nodig hebt maakt dat niet uit. je kan hem leuk versieren ofzo
madrieka schreef:katiavl schreef:In ons wijk is er een jonge van ongeveer 26. Die zit in een scootermobiel en heeft zijn hond getraind dat hij naast de mobiel loopt en zo leggen zij elke dag kilometers af. Echt lief om te zien.
En leuk dat hij volgende week komt. Of je nu jong of oud bent als je er eentje nodig hebt maakt dat niet uit. je kan hem leuk versieren ofzo
Ja ze wilde me al opgeven voor de show van paul de leeuw,die doet pimp my scootmobiel...
Ik heb hem voor rond de deur voor kleine boodschapjes enzo,de supermarkt is aleen al 3 km weg dus...maar ik vind het wel moeilijk om er op te stappen![]()
bang voor de reacties in mijn omgeving,want ms is zo grillig de ene dag heb ik de scoot nodig en de volgende dag rijd ik gewoon in de auto rond
madrieka schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
doe ik meestal wel (mezelf schamen)
madrieka schreef:Haha doet me goed jullie reacties ...ik denk dat ik er volgende week maar gewoon opkruip...
Meys schreef:Goed van je dat je de stap hebt gezet ik weet hoe moeilijk het is...
Ik heb ook sinds een paar jaar een scootmobiel (ik ben nu 34 jaar) en ik moet zeggen ik zit liever in mijn rolstoel dan in de scoot ...ik moet er zo ontzettend aan wennen!!
Tegenwoordig zitten er "gelukkig" steeds meer jongere mensen in een scoot maar toch heeft de scoot nog de naam voor oude mensen te zijn.
Jammer ook dat ze er zo ouwbollig uit zien, nu heb ik best een mooie donker blauwe maar het liefst zou ik m heel blits maken maar dat mag helaas niet.
madrieka schreef:Ik heb een champagnekleurige gekozen....
ben beniewd
madrieka schreef:Dat is waar maar zal ook wel lachen worden want ze kennen me meestal met een heeele snelle alfa romeo(en hij is snel maar ik ga meestal ook snel)dus opgepast hier komt madrieka op haar scoot romeo 166 3 liter v6
Lepeltje21 schreef:Mensen hebben altijd ontzettend snel hun oordeel klaar. Zolang jij maar lekker mobiel bent en je dingen nog gewoon kan doen is het goed toch? Laat alle mensen maar denken, zegt meer over die mensen dan over jou.
Ik vind het hartstikke goed van je dat je deze stap hebt genomen, weet zelf hoe moeilijk het is om te accepteren dat je een 'beperking' hebt op zo'n jonge leeftijd. Respect!
spetter04 schreef:hier op bokt zit ook een meisje van 19 die rijd er ook in anders kom je nergens ik zelf heb ook een ziekte waardoor ik nu op 24 jarige leeftijd 2 kunstheupen en een kunstknie heb naar de rolstoel vind ik zelf ene vreselijk iets!
ik deed en doe er alles aan toch zelf het een en ander te regelen heb nu ene tomos daar kom ik ook wel ver meemaar wens je veel plezier met je nieuwe scoot!