Ik dacht dat ik een blaasontsteking had.. Heb ik wel vaker, 't vervelende gevoel herken ik ondertussen wel goed dus hoppa, ik met mn potje urine naar de huisarts.
Goed, die assistente neemt mijn potje mee naar achter, en normaal gesproken komt ze dan terug met een receptje.. Nu stak ze haar hoofd om de deur met de mededeling of ik even wilde komen. Normaal als je een blaasontsteking hebt zit er een beetje bloed in, en een hoge concentratie nitriet. Bij mij was er geen aantoonbare nitriet, maar een zwaar hoog bloedgehalte.. :S
Dusja, ik in de stress, en ik werd naar binnengestuurd bij de huisarts (een andere dan ik normaal heb). Die ging mij allerlei vragen stellen, en hij zat ondertussen druk in een boek te bladeren en op zn computer te tikken. Ik heb afgelopen april nierstenen gehad, waarna ik verder geen behandeling heb gehad of ze wel echt wegwaren. Alleen wat pijnstillers en een spierverslapper.
Nou; deze huisarts stelde mij de vraag "wanneer ben je voor het laatst bij een uroloog geweest?", waarna ik heel verbaasd vroeg "Uroloog????" Hij vond het heel raar dat ik daar nooit was geweest aan de hand van mijn nier/blaasklachten. Ik heb ook continue pijn ter hoogte van mn nieren, onderbuik, en als ik t gevoel krijg dat ik moet plassen krijg ik dat echt uit t niet en dan echt heel ernstig dat ik moet gaan rennen voor mn gevoel.. Nu moet ik dus over een maandje naar een uroloog, voor een echo, rontgenfoto's en een gesprek..
Tis niet erg ofzo, en eigenlijk wel fijn dat deze man WEL stappen ondernam voor mijn klachten.. Maar toch schrok ik een beetje omdat ik t totaal niet verwacht had.. Sorry dat ik jullie hiermee lastigval maar ik moest t even kwijt!