Ik heb om half twaalf mijn 1e afspraak en weet totaal niet wat ik moet verwachten en wat het inhoud.
Wie weet het wel?
alvast bedankt voor reactie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:ik heb hier enkele weken geleden een topic over geopend
Reem schreef:Ik ben één keer bij een haptonoom geweest omdat ik altijd pijn in mijn onderrug had, en dat hoogst waarschijnlijk door spanning kwam.
Ik vond het helemaal niks. Ik moest op een bed liggen en zij ging met d'r handen boven mijn rug (niet aanraken) en ik moest de aarde voelen en alle spanning weg laten vloeien, enz. Ik ben te nuchter voor dit soort dingen en ben niet meer terug geweest.
Zoals je ziet heeft iedereen er andere ervaringen mee, dus ga langs, wie weet is het voor jou dé uitkomst.
Reem schreef:Ik ben één keer bij een haptonoom geweest omdat ik altijd pijn in mijn onderrug had, en dat hoogst waarschijnlijk door spanning kwam.
Ik vond het helemaal niks. Ik moest op een bed liggen en zij ging met d'r handen boven mijn rug (niet aanraken) en ik moest de aarde voelen en alle spanning weg laten vloeien, enz. Ik ben te nuchter voor dit soort dingen en ben niet meer terug geweest.
Zoals je ziet heeft iedereen er andere ervaringen mee, dus ga langs, wie weet is het voor jou dé uitkomst.
xMarit schreef:Reem schreef:Ik ben één keer bij een haptonoom geweest omdat ik altijd pijn in mijn onderrug had, en dat hoogst waarschijnlijk door spanning kwam.
Hmm, elke haptonoom werkt verschillendik vond het in het begin ook nogal "zweverig" klinken zoals "voel mijn hand, probeer mijn hand te voelen" maar als je ze eenmaal snapt, snap je dat het helemaal niet zo zweverig is