Allergie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Theeglas

Allergie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 14:06

Hee medebokkers,

Ik had een vraagje, ik heb namelijk de afgelopen dagen een beetje een rot probleempje.
Ik denk zelf dat het met veranderlijk weer te maken heeft maarja wie weet heeft er iemand ervaring mee en kan me wat meer zekerheid geven.

Ik had (vooral vanmorgen) nadat ik de ochtendkrant had rond gebracht onwijs last van rode bultjes en ze jeukte verschrikkelijk. Het zat over mijn hele lichaam en (sorry dat ik het zeg Bloos ) op mijn billen waren ze vrij groot en wat harder.Na een tijdje verdween gewoon alles weer. Ik denk dat het een allergische reactie is maarja op wat?
Ik heb voor de rest van de dag best vaak last van jeukende voeten en handen (en nee ik ben niet agressief haha Vork )

Dus wie heeft hier nog meer last van, en of weet of ik gelijk kan hebben dat het door het weer komt.

Alvast bedankt,
groetjes Yvon

Theeglas

Re: Allergie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 02:00

Alsof ik me niet al rot genoeg voel heb ik nou ook al een opgezette tong en de rode bultjes op mijn armen gaan niet meer weg. Ook heb ik last van me maag. zegmaar niet overgeven maar ook niet lekker. please wie helpt mij Boos!

dorothea

Re: Allergie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 09:06

Heeft je moeder misschien een ander wasmiddel gebruikt? Eén waarvoor jij misschien allergisch bent? Zou kunnen kloppen met het feit dat de bultjes op je billen groter waren, want daar zit de stof constant tegenaan. En dat je misselijk bent, komt eventueel doordat je je zo druk maakt, of wederom doordat je niet tegen een bepaald middel in het wasmiddel kan.
Sterkte!