hallo,
ik moet echt even mijn verhaal kwijt sorry hiervoor
Ik voel me al een tijdje niet goed en ik heb last van heftige hoofdpijn en duizeligheid.Vorige week bijna in elkaar gezakt gelukkig kon ik nog net mijn vriend vastpakken.Ik ben heel snel moe,en kan nu ook niet meer slapen zonder dat ik nachtmerrie's heb!Ik kan alleen nog slapen als mijn vriend bij me is,of als ik niet alleen ben.Dus ik ben met mijn moeder naar de dokter gegaan.Dokter wilt dat ik me laat bloedprikken.Hieruit is niks gekomen alles was perfect!Maar ik voel me nog steeds niet goed en de hoofpijn word steeds erger en ik kan ook nog steeds niet slapen.Ben nu een week niet naar school geweest en telkens meld ik me weer ziek omdat ik het gewoon niet meer kan.En dan komt er ook nog bij dat ik ruzie met mijn mentor heb gehad ik viel heel erg tegen hem uit. ik werd uit de les verwijderd en stond trillend op me benen van woede bij de directeur.We hebben het goed gepraat met mijn mentor maar ik ben wel naar huis gegaan. Toen gelijk door naar huis en ben in me bed gekropen en heb heel de middag liggen huilen.Toen naar me vriend gegaan,hij wou naar buiten want er waren een paar vrienden van hem.Ik zeg nog ik heb heel erg last van me rug(ik heb een verkeerde houding waardoor ik door kleine verkeerde bewegingen een klap op me onderrug krijg)Hij wil gewoon naar buiten nou oke maar dan ga ik bij hem staan en hij negeerd me gewoon en zo gaat het al een tijdje.Ik met een rot gevoel weer naar huis.Kom al te laat me vader woest dus ruzie kon er ook nog wel bij.Alles wat hij zei ging langs me heen behalve dat hij zei dat ik altijd loopt te zeiken.En bedankt ik word dus niet sirieus genomen met mijn klachten.Ik voel me toch niet voor niks zo of stel ik me aan ik weet het niet meer.Volgende 2 dagen weer thuis gebleven en niks anders gedaan dan in me bed gelegen.Tot dan vandaag,me ouders kwamen met me praten omdat ze vinden dat het zo niet verder kan.Nee vind ik ook maar ze willen dat ik met iemand ga praten,therapeut dus..Ik weet niet of ik dit wil.Ouders en dokter denken nu dat het stress is maar ik weet niet waarvan.Pff waarom kan nou niet alles gewoon goed gaan.
sorry moest het even kwijt.