misselijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

summerfeel

misselijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 11:33

tjah misschien een beetje een vreemde vraag, maar sinds vorige week ben ik eigenlijk iedere dag al wel een beetje misselijk.
de ene dag wat minder, de andere dag wat erger...
t is eigenlijk wel heel de dag door.
iemand ervaring... of hoe kan ik dit over laten gaan.

ik eet wel gewoon en nee, ben ook niet zwanger.

Haagsemeid

Re: misselijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 14:10

Ik heb dat al bijna 2 maanden en bij mij is het puur stress.
Ben al meerdere malen naar de huisarts geweest.
Eten ging bij mij in het begin ook niet.

Ik kreeg domperidon tegen de misselijkheid en dit hielp wel. Kun je gewoon bij de Kruidvat kopen.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 15:27

Ik heb het ook heel lang gehad dat ik constant misselijk was en dan weer ziek naar huis ging enzo..

Maar zoals Haagsemeid al zei, meestal is het gwoon stress, dat was het bij mij ook...

Je moet gaan kijken of je stress hebt en waar het vandaan komt en het dan vanuit daar proberen op te lossen..

Ik werd bijvoorbeeld heel erg gepest op school (is al een paar jaar terug) uiteindelijk ben ik toen van school gegaan en nu gaat het stukken beter Haha! ...
Nou...succes! Lachen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 15:30

Je eet wel gewoon zeg je, maar gaat dat eten ook goed? Zakt het goed? Ben je voor of na het eten extra misselijk of juist minder? Moet je boeren? Boer je dan ook zuur op? Heb je het gevoel dat je moet braken? Zijn er momenten op de dag dat het erger of minder erg is? Zijn er dingen waarvan je merkt dat het minder erg wordt?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 15:45

Ik ben ook veel misselijk. Domperidom helpt wel maar heeft ook bij werkingen en mag je niet te lang gebruiken. Ik heb nu gemberpillen, dat helpt ook goed.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 08:28

wat betreft stress... heb ik eigenlijk niet echt veel. ik loop momenteel stage. maar echt stresserig wordt ik er niet van. misschien onbewust.

eten gaat idd wel goed. daarna is het gevoel wel iets minder maar niet echt over. ik heb niet het gevoel van braken of erg last van boeren. het zit me meer in mn buik dat ik misselijk ben, dan in mn keel zeg maar.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:53

ik heb t zelfde probleem als jou. Het is dan dat ik niet echt heel misselijk ben, maar wel dat mn eten voor mn gevoel in mn keel zit, alsof het er ieder moment uit kan komen... ik kan wel gewoon eten etc..

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:57

Hee, wat grappig. Ik ben dus niet de enige. Ik heb de laaste tijd ook heel erg last van misselijkheid. En ook van draaierigheid (schrijf je dat zo??). Dan zit ik in de klas en heb het gevoel dat ik elk moment kan kotsen! Heel irritant. Ik eet veel van die verfrissende snoepjes om misselijkheid tegen te gaan. Maar dat is alleen voor het gevoel!