hallo allemaal, ik heb afgelopen weekend in een tent geslapen, resultaat ----> snot verkouden en pijn in mijn keel bij het slikken, wie o wie kan me helpen!!!! ik zoek iets dat die ellendige keelpijn wat minder maakt
Op een ijsklonje zuigen en veel drinken. Paracetamol tegen de pijn. Als je moeite krijgt met het openen van je mond en met drinken en praten/slikken dan kan het op een ontsteking uitdraaien. Das bacterieel en dan kun je beter even naar de HA gaan voor een AB-kuur. Zo niet dan gewoon uitzieken. Sterkte!
hm thx allemaal, dropjes en honing zat ik ook al aan te denken maar dat hebben we momenteel helaas allebei niet in huis, morgen ff langs de winkel dan maar
honing verzacht bij mij altijd heerlijk de keel. Dat helpt echt. Verder zegt mijn vader altijd ongeveer 3x op een dag met lauw water en zout erdoorheen..en dan gorgelen.
Heb het zelf eigenlijk nog nooit geprobeerd maar bij hem werkt het
Het allerbest bij mij helpen Pottertjes, ze zijn niet echt lekker en je moet er wel een paar per uur nemen, maar ze werken zo goed! En gorgelen met zoutoplossing, vies maar doeltreffend. Beterschap
Neem geen drop dat was het advies van mijn k.n.o arts,haal een zakje salie kruiden en maak daar thee van.En gorgel daarmee je kan het gewoon bewaren, en keelpijn komt van een virus niet van een natte tent.Net als een verkoudheid dat krijg je ook van iemand anders.
echt zou naar de drogidt gaan en strepsils halen oranje zijn lekker fris en even opzuigen en na een tijdje gaat het veel beter....ik heb nooit zoveel zin ommoeilijk t edoen met kruiden thee enz ....dat werkt goed!
mithras1994
Woonplaats: Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein Sandelingen Ambacht
Ik had ook last van mijn keel en kon ook niet goed slikken en dat deed zeer en toen had ik tragitol (ik weet niet of ik het goed schrijf) maar dat werkte echt super