ruitercarriere voorbij...snik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gekketeckel

ruitercarriere voorbij...snik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 14:28

Een aantal weken geleden ben ik weer begonnen met paardrijden na 5 jaar niet te hebben gereden,
alles ging hartstikke goed, volgens mijn instructrice kon ik makkelijk meteen weer beginnen met onderlinge wedstrijdjes het rijden voelde weer zo vertrouwd en ik was blij dat het zo goed ging Haha! ,tot...ong 3 weken geleden toen begon mijn ms weer op te spelen en dus moest ik weer een infuuskuur,na de kuur (eigenlijk al tijdens)ging het steeds slechter met mijn benen,toen ik een dag na de kuur bij de neuroloog moest komen ging deze meteen een nieuwe mri aanvragen en nog een aantal onderzoeken,op de onderzoeken moet ik nog even wachten maar al met al zijn mijn benen nu zo hard achteruigegaan dat paardrijden er voor mij niet meer in zit.
Gelukkig hebben we sterre goed voor de kar beleerd dus kan ik me helemaal gaan richten op het mennen en dat is ook hartstikke leuk,maar als ik dan weer bij horses at work kijk kriebelt het wel ...
Ik denk dat je dat gevoel altijd wel houd maar zoals ik al zij niet erop dan er maar achter...
sorry voor het lange verhaal maar ik moest dit even vann me afschrijven Bloos

LPtjuh

Re: ruitercarriere voorbij...snik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:30

jeetje zeg , ik begrijp dat je het even van je wil afschrijven !!
mischien dat je het wel leuk vind om af en toe naar je paardje te kijken als hij door een ander wordt bereden.
ik vind dat zelf heel leuk!
heel veel sterkte met mennen hoop dta je er veel plezier in hebt!
groetjes!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:33

dat lijkt me idd heel erg moeilijk..
ik zie in je profiel dat je wel een hele mooie meid hebt (sterre) hopelijk kan ze je troosten als je er doorheen zit!
en met haar nog vele leuke paarden momenten kan beleven!!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:35

Je mag het hier juist van je afschrijven!
Ik vind het echt kl*te voor je.
Wel goed dat Sterre voor de kar kan, en daar komt je gevoel straks ook in! Lachen

Sterkte!

Danielle1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:39

Heel vervelend voor je! Gelukkig kan je nog wel lekker met de kar weg. Je zult zien dat dat ook heel erg leuk is!

RodeoStez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:41

Dit forum is er toch om zulke dingen van je af te schrijven? En wat is Sterre een beauty zeg! Ik vond t al een ramp dat ik 9 maanden niet kon rijden omdat k mn pols gebroken had, en dat nogal fout hersteld was...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:41

Ik kan me voorstellen dat het heel hard aankomt...maar een beetje hobbelen in het zadel lukt toch nog? Als mensen met een dwarsleasie te paard kunnen, moet jij dat voor jou toch ook lukken?

Ik zou het niet helemaal wegschuiven...

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 14:49

dank je voor jullie lieve reacties allemaal,sterre is mijn allesie en ik ben erg blij met haar en met dat mennen gaat het ook wel goed komen hoop ik,

@Cassidy :ik ga dat vast en zeker wel een keer proberen,maar dat is toch niet echt rijden meer,vind ik maar ja het is iig wel dat heerlijke gevoel van een paard onder je billen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:01

En of dat rijden is. Is western niets voor je?

Ik heb weliswaar geen mensen met dwarslaesie te paard gezien, maar wel iemand met twee geamputeerde benen (boven de knie). Er zijn aangepaste zadels te krijgen, en ook als je je benen niet zo goed kunt gebruiken, kun je evengoed blijven rijden.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 15:11

Cassidy schreef:
En of dat rijden is. Is western niets voor je?

Ik heb weliswaar geen mensen met dwarslaesie te paard gezien, maar wel iemand met twee geamputeerde benen (boven de knie). Er zijn aangepaste zadels te krijgen, en ook als je je benen niet zo goed kunt gebruiken, kun je evengoed blijven rijden.

Ik heb vroeger ook een tijdje western gereden en dat ging idd beter omdat je toch anders in het zadel zit ,meer ontspannen vind ik maar helaas is de enige manege die westernlessen gaf hier in de buurt ermee gestopt,als ik voor mezelf over een tijdje (ik weet niet hoe lang dat gaat duren)
heb geaccepteerd dat ik niet meer zo goed kan wat ik eerst kon dat ik dan weer opzoek ga naar zoiets maar ik ben nu ook nog eens afhankelijk van anderen (wat betreft ergens naar toe brengen enzo)
momenteel rijd ik ook geen auto meer dus...
Maar ik ga me nu vooral richten op het mennen met mijn meisje
groetjes madrieka

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:07

Jeetje balen zeg! Kan me voorstellen dat je daar erg van baalt. Ik kan af en toe met perioden niet rijden (ziekte van Bechterew) en dat vind ik al erg...

Wel fijn dat je paard goed beleerd is en je dus toch nog echt met je paardje aan het werk kan. Veel plezier daar mee!