Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rissa schreef:Misschien is het een idee om bij het maken van een afspraak al aan te geven dat je alleen door een vrouwelijke arts onderzocht wilt worden. Dat lijkt mij jouw goed recht, het is ten slotte je eigen lichaam.
Psydoxy schreef:Vind dat huisartsen toch al heel kort door de bocht zijn met name de namen.
sphinxie schreef:Wat vervelend dat ze zo weinig begrip tonen en geen moeite willen doen! Vanessa24, staat dat ergens omschreven wat jij nu zegt? Zodat de TS ergens naar kan verwijzen als ze het vraagt?
Psydoxy schreef:Vind dat huisartsen toch al heel kort door de bocht zijn met name de namen.
Yessy schreef:Psydoxy schreef:Vind dat huisartsen toch al heel kort door de bocht zijn met name de namen.
Ben ik het absoluut niet met je eens, het is bij mij ongeveer 50/50 in leuke artsen mannen en vrouwen.
En wat ik regelmatig heb gehoord over gynacologen, is dat de mannen juist wat vriendelijker met je omgaan dan vrouwen, omdat vrouwen zoiets hebben van even doorbijten, ben je er weer vanaf, en mannen iets zachtzinniger zijnmaar ook dit geldt natuurlijk bij lange na niet voor allemaal!