hoi mede bokkers
Ik heb n probleempje , tenminste ik evaar het als n last..
mijn moeder me tallerlei psychische klachten heeft altyd veel op my geleunt , maar zodra er een situatie was waarin ik of beide 'gevaar' liepen koos zij altyd voor de ander nooit voor mij, ik ben een paar keer uit huis geweest en op mn 11e lange tyd ,, toch weer even terug en op mn 14e dan echt definitief..Toch bleef zij op mij leunen enz maar als er dan weer ruzie was ging ze altyd weer mn vader bellen waar ik niet tegen op kon of kan maar goed .Vroeger deed ik alles voor haar op mn 6e kon ik het huishouden wel runnen enzo en lange tijd dacht ik dat ik er niet mee zat, bleek wel zo te zijn. Alles werd te veel
Maar goedi k ben al jaren stabiel.en nam wat haar betreft een defensieve houding aan ik kwam wel maar wilde niet meer al haar dingen aanhoren ik vind nog steeds dat zij eens een leven op moet bouwen voor haar zelf ,Zij denkt maar steeds dat ze niets alleen kan.
Vroeger was ze ook vaak opgenomen en de laatste jaren was dit niet het geval nu heeft ze sinds enkele tyd ect (shocktherapie)
en dat leek te werken..Maar en nu komt het; Paar weken terug op de dag dat ik de crematie van mijn opa had (mn vaders vader) en ik daar na bij haar was deed ze weer zo zielig imo dan en ik ging er niet op in want mijn zoontje was er ook en ik heb er een hekel aan als zij dan zo doet heeft dat kind niks aan dus zegt ze op n gegeven moment; wacht maar tot ik ook daar lig en ik hoop snel..toen knapte er iets bij mij ik bleef heel rustig draaide me om en zei; doe nou eens niet zo zielig niet alles draait om jou en ik ben weggegaan, en heb gezegt dat ik echt even klaar met haar was.. dat ze mij even met rust moest laten.. Dat ging redelijk maar nu is ze dan toch opgenomen en ze geeft mij daar de schuld van!!!! Wat vinden jullie ik hoef me daar toch niet schuldig over te voelen?
Er is al een stuk jeugd mij ontnomen en ik heb nu gewoon mijn eigen leven en ik kan en wil niet alles voor haar opknappen dat is toch niet vreemd ? of ben ik dan echt zo hard? Ik vindt namelijk dat ze met dr problemen bij haar behandelaars moet zijn niet bij mij en dan zegt ze wel ik heb jou nodig? maar was zij vroeger dan toen ik haar nodig had ?? kijk ik weet dat ze waarschijnlijk dr best wel heeft gedaan maar alle dingen hebben mij wel beschadigd zeg maar!Door mijn opvoeding vindt ik het heel moeiijk om mensen te vertrouwen e.d.