Ik ben sinds een paar weken heel beroerd en duizelig..
Duizelig was ik al een tijdje maar het was eerst niet zo erg..
Nu ben ik dus al naar de dokter geweest en die heeft bloedonderzoek laten doen naar me schildklier, te hoge bloeddruk, bloedarmoede en nog iets.. (ben ik even vergeten)
maar daar is niets uitgekomen :S
Dus hij stuurde me door naar de oogarts want hij dacht dat het misschien wel aan me ogen lag (als ik met me linker oog naar links kijk zie ik dubbel, en hij draait niet helemaal mee)
Maar bij de oogarts zeiden ze dat het misschien door een griepje was :S
maar dat wisten ze ook niet helemaal zeker..
dus 20 okt moet ik weer terug naar de oogarts en naar nog iemand in het ziekehuis om meer tests enzo te doen :S
Maar ik wil nu onderhand wel weten wat ik heb want ik ben het helemaal zat..
eerst begon ik te denken dat het misschien tussen me oren zat. Maarja als ik op school zit, of op stage en aan het paardrijden ben heb ik er ook last van :S terwijl je dan geconcentreerd bezig ben..
Ik ben ong. 1.68m en weeg ong. 50 kilo.. dus echt te licht ben ik niet en mager ook niet.. en ik eet gewoon genoeg dus dat kan het niet zijn..
Nou ja.. ik zal wel even zeggen waar ik precies last van heb.. Ik hoop dat één van jullie het herkend bij zichzelf of bij een ander.. en dat jullie me verder kunnen helpen.. want van het ziekenhuis en de dokter wordt ik ook niet veel wijzer..
* Duizelig
* misselijk
* opgeblazen gevoel
* Geen koorts
* Als ik 's ochends wat wil eten moet ik dat heel rustig aan doen anders komt het er weer uit..
* Snel moe en duf
* Sta soms te trillen op me benen
* Voel me vaak heel "zwak"
* Gevoel dat er iets in me keel zit contenu
Dat was het denk wel..
Ik het begin dat ik het had heb ik n week lang bijna alleen maar op me bed gelegen omdat ik verder haast niets kon..
Al ging ik een half uurtje beneden zitten was ik alweer super moe en duizelig en misselijk..
Dat is nu al beter, maar het duurt al zo lang.. dat ik toch wel graag wil weten wat het is, zodat ik er wat aan kan doen..
Dus ken je dit van je zelf of van iemand uit je omgeving? En weet je wat ik misschien zou kunnen hebben, laat het aub weten..
Want dit is ook niks..