Aub kijk even..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luv_Sil

Aub kijk even..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 09:48

Ik ben sinds een paar weken heel beroerd en duizelig..
Duizelig was ik al een tijdje maar het was eerst niet zo erg..
Nu ben ik dus al naar de dokter geweest en die heeft bloedonderzoek laten doen naar me schildklier, te hoge bloeddruk, bloedarmoede en nog iets.. (ben ik even vergeten)
maar daar is niets uitgekomen :S
Dus hij stuurde me door naar de oogarts want hij dacht dat het misschien wel aan me ogen lag (als ik met me linker oog naar links kijk zie ik dubbel, en hij draait niet helemaal mee)

Maar bij de oogarts zeiden ze dat het misschien door een griepje was :S
maar dat wisten ze ook niet helemaal zeker..
dus 20 okt moet ik weer terug naar de oogarts en naar nog iemand in het ziekehuis om meer tests enzo te doen :S

Maar ik wil nu onderhand wel weten wat ik heb want ik ben het helemaal zat..

eerst begon ik te denken dat het misschien tussen me oren zat. Maarja als ik op school zit, of op stage en aan het paardrijden ben heb ik er ook last van :S terwijl je dan geconcentreerd bezig ben..

Ik ben ong. 1.68m en weeg ong. 50 kilo.. dus echt te licht ben ik niet en mager ook niet.. en ik eet gewoon genoeg dus dat kan het niet zijn..

Nou ja.. ik zal wel even zeggen waar ik precies last van heb.. Ik hoop dat één van jullie het herkend bij zichzelf of bij een ander.. en dat jullie me verder kunnen helpen.. want van het ziekenhuis en de dokter wordt ik ook niet veel wijzer..

* Duizelig
* misselijk
* opgeblazen gevoel
* Geen koorts
* Als ik 's ochends wat wil eten moet ik dat heel rustig aan doen anders komt het er weer uit..
* Snel moe en duf
* Sta soms te trillen op me benen
* Voel me vaak heel "zwak"
* Gevoel dat er iets in me keel zit contenu

Dat was het denk wel..
Ik het begin dat ik het had heb ik n week lang bijna alleen maar op me bed gelegen omdat ik verder haast niets kon..
Al ging ik een half uurtje beneden zitten was ik alweer super moe en duizelig en misselijk..
Dat is nu al beter, maar het duurt al zo lang.. dat ik toch wel graag wil weten wat het is, zodat ik er wat aan kan doen..

Dus ken je dit van je zelf of van iemand uit je omgeving? En weet je wat ik misschien zou kunnen hebben, laat het aub weten..
Want dit is ook niks..

Marigold

Re: Aub kijk even..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:55

misschien pfeifer?
heb je je bloed daar al op laten testen?

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 09:57

nee nog niet.. zou wel kunnen Lachen bedankt Lachen

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:57

ik heb ook al eens zware bloedarmoede gehad en toen had ik van al die dingen ook last. Na enkele weken ijzerpreparaten genomen te hebben, ging het vanzalf beter...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:57

Ik herken alle symptomen, een deel van toen ik lyme had, een deel van pfeiffer.. Maar verder: ik ben geen dokter en zal er ook nooit eentje worden, dus zou de rest van de testen nog even afwachten. Ik geloof wel dat een deel van de pfeiffer varianten niet via bloedtesten te meten is, alleen achteraf, maar dat zal je dokter ook wel weten Lachen

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:58

Lijkt me ook pfeiffer.
Ik zou als ik jou was even afwachten van de testen.
Dokters weten het beter dan ons denk ik.
Succes Lachen

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:59

Zwanger? Haha nee grapje... Een paar dingen herken ik wel! Moet sochtends niet te snel op staan of het word helemaal zwart voor mn ogen! Kan sochtends ook niet eten. Ben ook snel moe en duf en sta soms ook te trillen op mn benen.... Ook heb ik soms het idee dat ik heel moeilijk kan ademhalen! Ik ben een paar jaar terug ook al overal op getest, ook op pfeiffer, maar nooit wat uitgekomen... Ze gooien het op een te lage bloeddruk en een erg schommelende suikerspiegel! Het kan helpen als je zo naar wordt suiker te eten, gewoon suikerklontjes ofzo!

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:00

Hoi,

Mijn vriendin had hier ook last van en is naar het ziekenhuis doorwezen voor onderzoeken.

Zij had een storing in het evenwichtsorgaan.

Ze kreeg daar niets voor en moest er mee leren leven!!.

En ze heeft nu nog steeds de klachten van duizeligheid,snel moe,misselijkhied enz...

Groetjes

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:07

Ik herken een aantal dingen wel van mezelf van vorig jaar toen ik de ziekte van pfeiffer had.. Je voelt je vooral heel 'lam' en hebt nergens zin in..

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:11

ik denk ook dat het pfeiffer is..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:12

Ik herken een aantal van je symptomen. Bij mij zijn er bloed- en evenwichttesten gedaan, maar daar kwam niks uit. Ik heb waarschijnlijk last van chronische hyperventilatie. Dat is constant verkeerd ademhalen.
Kijk eens op www.chronischehyperventilatie.nl .

Edit: ik heb lang niet van alles wat op die site staat last, bij mij waren de klachten vooral extreme vermoeidheid (niet een beetje moe, ik was zonder reden echt kapot), slappe/vermoeide spieren en een licht gevoel in m'n hoofd.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:14

Ik herken je symptonen en heb daar ook een heel erg lange tijd last van gehad.
Bij de dokter kwam er ook niets uit en hij stuurde me weer naar huis toe.
Ik was erg snel moe en kon zo de hele dag doorslapen, eten lukte ook niet. Dit heeft een paar maanden geduurd en ik ben er nu sinds een tijdje van af. (En heb nog steeds geen idee wat het geweest zou kunnen zijn).
Wat bij mij wel hielp was rusten, echt heel veel rusten. En het vermijden van stressvolle situaties.

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 10:23

@ misser - Ik heb wel aan aantal symptonen Scheve mond Ik zal het er wel met de dokter over hebben.. Kan er wat aan gedaan worden of niet?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:45

Ik heb nu mensendiecktherapie en krijg daarbij oefeningen voor m'n houding en ademhaling. Eerst merkte ik weinig verschil, maar de laatste paar dagen gaat het opeens beter.
Bij welke huisarts zit je (ik kom ook uit waddinxveen, heb daar nog steeds m'n ha)?

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 10:46

dr beeker.. maar we liggen elkaar niet zo Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:49

--> MW

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:50

Ik dacht ook meteen aan pfeiffer, ben je daar ook op getest? Helaas heeft pfeiffer best veel verschillende symptomen en heeft lang niet iedereen van dezelfde symptomen last.
Als ik migraine heb heb ik ook altijd een deel van de symptomen die jij beschrijft, maar een migraineaanval die al zolang duurt als dat jij die symptomen hebt kan volgens mij bijna niet..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:50

Is dat die, die samen met Bac een praktijk heeft? Bij Bac ben ik weleens geweest toen m'n eigen huisarts op vakantie was en z'n vervanger ziek was... Die was wel ok.
Succes iig, je kan het altijd aan je huisarts voorleggen, baat het niet dan schaadt het niet...

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 10:57

@ Flippertje - nee ben ik nog niet op getests maar ga ik nog wel laten doen Lachen
@ Misser - Ja dat is hem ja Tong uitsteken

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:27

wacht nu maar gewoon de onderzoeken af.Het kan vanalles zijn, je kunt je beter niet druk gaan maken over erge dingen die er mischien niet eens zijn.
Ik zou als ik jou was wel aandringen op verder onderzoek, evt. een CT of MRI scan, omdat je klachten noemt als: Duizelig, misselijk, Als ik 's ochends wat wil eten moet ik dat heel rustig aan doen anders komt het er weer uit.., Snel moe en duf, Voel me vaak heel "zwak".

Het onderstaande heb ik ook, maar ze kunnen niet vinden waardoor dit komt(is al heel veel onderzocht bij me).Ik moet dit sochtends "wegdrinken"en anders moet ik overgeven.
* Gevoel dat er iets in me keel zit contenu

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 12:36

ja dat heb ik ook :S maar als er 20 okt weer niks uit de tests komt ga ik denk een algemeen onderzoek doen (weet even niet hoe dat heet:P ) maar dat ze me van top tot teen gaan onderzoeken

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:02

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 09:21

@ Debsey - ja idd..