GTF Chromium,Wie gebruikt het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

GTF Chromium,Wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 11:58

Ik heb laatste tijd nog wel een een flink hongergevoel. En ga dan ook automatisch snoepen.
Nu heb ik me er eens over laten informeren,en ze (de tuinen) boden mij GTF Chromium aan.
Dit moet het hongergevoel verminderen omdat het glucosegehalte op peil wordt gehouden.
Wie gebruikt dit ook?
Resultaat?

Toess

Re: GTF Chromium,Wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:36

Persoonlijk vind ik dat je gewoon zelf sterk genoeg moet zijn om snoep e.d. achterwege te laten. Ga eens je voedingspatroon bij na, eet je wel genoeg of wel gezong genoeg?
Probeer zoveel mogelijk de goeie koolhydraten te eten, dan moet je lichaam wat meer moeite doen om die te verwerken..

Misschien eerst eens langs een dieetiste? Die kan heel goed jouw vertellen wat goed en fout is aan je eetpatroon en jouw uitleggen hoe je wél goed kunt eten.
Dit heb ik ook gedaan en ze hebben wij heel goed kunnen helpen en merkte echt duidelijk verschil.. Je zit dan vol met eten wat goed voor je is en ik kwam niet eens aan snoepen toe, al had ik nog wel eens zin maar had gewoon geen honger meer, tegen de tijd dat ik het wel had was het weer etenstijd of nam ik eerst een stuk fruit...

GTF Chromium Chelavite reguleert de stofwisseling van koolhydraten, vet en eiwitten bij de productie van energie en de spierontwikkeling. Het vermindert de trek in zoetigheid en zorgt voor een stabiele bloedsuikerspiegel. Chromium helpt zo om op gewicht te blijven doordat de lekkere trek in zoete tussendoortjes sterk wordt verminderd!
Ik denk dat je dit resultaat ook krijgt als jij gewoon goed gaat eten (ik zeg niet dat je het niet doet, maar blijkbaar mist er ergens toch iets of moet het iets anders, anders zou je niet zo'n trek in zoetigheid hebben...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:45

Ik heb het een tijd gebruikt toen ik van de dokter een paar maanden geen suikers mocht eten. Het hielp goed om mijn trek in zoete dingen te onderdrukken! Wel kreeg ik er erg veel zin van in zuivelproducten, om een of andere reden. Lachen

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 00:18

Anna-Jelly schreef:
Persoonlijk vind ik dat je gewoon zelf sterk genoeg moet zijn om snoep e.d. achterwege te laten. Ga eens je voedingspatroon bij na, eet je wel genoeg of wel gezong genoeg?
Probeer zoveel mogelijk de goeie koolhydraten te eten, dan moet je lichaam wat meer moeite doen om die te verwerken..

Misschien eerst eens langs een dieetiste? Die kan heel goed jouw vertellen wat goed en fout is aan je eetpatroon en jouw uitleggen hoe je wél goed kunt eten.
Dit heb ik ook gedaan en ze hebben wij heel goed kunnen helpen en merkte echt duidelijk verschil.. Je zit dan vol met eten wat goed voor je is en ik kwam niet eens aan snoepen toe, al had ik nog wel eens zin maar had gewoon geen honger meer, tegen de tijd dat ik het wel had was het weer etenstijd of nam ik eerst een stuk fruit...

GTF Chromium Chelavite reguleert de stofwisseling van koolhydraten, vet en eiwitten bij de productie van energie en de spierontwikkeling. Het vermindert de trek in zoetigheid en zorgt voor een stabiele bloedsuikerspiegel. Chromium helpt zo om op gewicht te blijven doordat de lekkere trek in zoete tussendoortjes sterk wordt verminderd!
Ik denk dat je dit resultaat ook krijgt als jij gewoon goed gaat eten (ik zeg niet dat je het niet doet, maar blijkbaar mist er ergens toch iets of moet het iets anders, anders zou je niet zo'n trek in zoetigheid hebben...

Het heeft inprincipe niet iets te maken met mijn figuur. Want ik ben niet dik,mollig of what ever,of dun. Het gaat me er meer om dat ik wil kijken of ik dmv dit tablet gebruik minder ga snoepen,en vermindert hongergevoel krijg.
Want hierop betrap ik me vaak! Aangezien ik toch veel last heb van veel trek in iets.
Niet dat ik dan ook meteen wat te eten pak,nee absoluut niet,ik probeer het juist zoveel mogelijk te negeren. Of in plaats daarvan water te drinken!!

Het gaat me er dus eigenlijk om dat ik echt puur mijn hongergevoel wil verminderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 00:29

Mijn moeder heeft ze een paar jaar geleden gebruikt om net een paar kilo kwijt te raken en die was erg tevreden. Ze betrapt zichzelf erop dat ze nu weer vaker aan het snoepen is en nu overwoog ze het nog eens een tijdje te doen.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:36

Revanches, een dieetiste is er niet alleen om heen te gaan als je te dik of te dun bent. In mijn geval heeft ze mij geleerd goed te eten, door goed te eten had ik niet meer constant een hongergevoel Knipoog

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:42

Chroom helpt alleen maar als dat de oorzaak is van je hongergevoel. Mijn ervaring is dat de meeste mensen die het gebruiken er geen drol aan hebben.