Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Persoonlijk vind ik dat je gewoon zelf sterk genoeg moet zijn om snoep e.d. achterwege te laten. Ga eens je voedingspatroon bij na, eet je wel genoeg of wel gezong genoeg?
Probeer zoveel mogelijk de goeie koolhydraten te eten, dan moet je lichaam wat meer moeite doen om die te verwerken..
Misschien eerst eens langs een dieetiste? Die kan heel goed jouw vertellen wat goed en fout is aan je eetpatroon en jouw uitleggen hoe je wél goed kunt eten.
Dit heb ik ook gedaan en ze hebben wij heel goed kunnen helpen en merkte echt duidelijk verschil.. Je zit dan vol met eten wat goed voor je is en ik kwam niet eens aan snoepen toe, al had ik nog wel eens zin maar had gewoon geen honger meer, tegen de tijd dat ik het wel had was het weer etenstijd of nam ik eerst een stuk fruit...
GTF Chromium Chelavite reguleert de stofwisseling van koolhydraten, vet en eiwitten bij de productie van energie en de spierontwikkeling. Het vermindert de trek in zoetigheid en zorgt voor een stabiele bloedsuikerspiegel. Chromium helpt zo om op gewicht te blijven doordat de lekkere trek in zoete tussendoortjes sterk wordt verminderd!
Ik denk dat je dit resultaat ook krijgt als jij gewoon goed gaat eten (ik zeg niet dat je het niet doet, maar blijkbaar mist er ergens toch iets of moet het iets anders, anders zou je niet zo'n trek in zoetigheid hebben...