Waarom moet je als je op doorverwijzen van de dokter €15,20 bij betalen PER consult

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Dat is het leuke, alles gaat omhoog en je mag nog steeds een hoop zelf betalen.
Ik zit nu op erkend, maar alternatief pad.
Betaal 70 euro voor een consult waar ik er 25 van terug krijg...leuk als je beter wilt worden...
runningkawa schreef:Maar daar betaal je dan weer geen dure ziktekoste verzekering en kun je jezelf verzekeren voor wat je zelf echt wilt.
Dus geen kraampakket als je geen kinderen wilt om maar wat te noemen.
runningkawa schreef:Maar daar betaal je dan weer geen dure ziktekoste verzekering en kun je jezelf verzekeren voor wat je zelf echt wilt.
Dus geen kraampakket als je geen kinderen wilt om maar wat te noemen.
Frozenstar schreef:
Inderdaad.
Dan kunnen we het zo goed hebben, maar het kan altijd beter.
Ik vind dat ze het moeten vergoeden.
stef schreef:Dat kan je wel vinden, maar zo is het nu eenmaal niet dus zal je moeten roeien met de riemen die je hebt (of zorgen dat je in de 2e kamer komt)
Frozenstar schreef:stef schreef:Dat kan je wel vinden, maar zo is het nu eenmaal niet dus zal je moeten roeien met de riemen die je hebt (of zorgen dat je in de 2e kamer komt)
Ja oké, maar ik snap niet hoe ze dat kunnen vragen. Als ik bijvoorbeeld het zelf zou moeten betalen, dan lukt mij dat niet hoor! Hoe zit dat dan?
pubelia schreef:een psygiater word volgens mij wel helemaal vergoed...
runningkawa schreef:
Dat kan je wel vinden, maar zo is het nu eenmaal niet dus zal je moeten roeien met de riemen die je hebt (of zorgen dat je in de 2e kamer komt)