Door de pil heen zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Door de pil heen zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 20:18

Ik vroeg me af wie dat hier allemaal had meegemaakt en of je nog een verschil merkte toen je hem gewoon slikte, bijv. minder vloeien ofzo?

Squawk

Re: Door de pil heen zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:19

Er is al een centraal topic over alles wat met anti conceptie te maken heeft, dus je kan daar beter een reactie plaatsen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 21:31

dat is een topic over anti comceptie dit vind ik een vraag over zwangerschap(door de pil heen) tja het is maar net hoe je het bekijkt.
Ik zelf ben wel door de pil heen zwanger geworden, maar toen ik niet meer ongesteld werd wist ik genoeg,,

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 10:13

Ja, daarom had ik het ook hier geplaatst. Altijd handig voor mij om te weten, aangezien ik soms zonder erg er eentje vergeet en das erg stom. Maar je hoort soms dat mensen gewoon blijven vloeien dacht ik?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:36

Ja maar als je er een vergeet dan raak je niet zwanger 'door de pil heen', dan ben je gewoon zwanger omdat je een pil vergeten bent en dus niet beschermd bent Lachen.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:24

en sommige mensen blijven gewoon doorvloeien.
door de pil zwanger worden terwijl je heb toch neemt, dan ben je waarschijndelijke aan de diaree geweest of aan de overgeef. Maar kan soms ook omdat je pil gewoon te licht was.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 12:59

Jah, de mijne is misschien te licht, vandaar de vraag en buiten dat ben ik idd soms niet beschermd. Maar ik ben benieuwd of je dan gewoon normaal vloeit of meer of minder ofzo.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:01

een pil vergeten, en dan zwanger worden is wel wat anders dan 'door de pil heen' zwanger worden, vind ik.
en ja: het kan. geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% betrouwbaar. dat is alleen onthouding Tong uitsteken

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:08

Ik heb het in m'n omgeving mee gemaakt. Zij kotste 'm af en toe eruit denk ik, als ze bezopen was in het weekend
Maar zij bleef dus ook vloeien. Haar zwangerschap was ook niet zichtbaar. Ze was dun en bleef dun.
Ze had wel gemerkt dat haar borsten wat groter waren. Toen was ze daar nog blij mee. Volgens mij heeft zij ook ontzettend in de ontkenningsfase gezeten....
Ze kreeg heftige buikpijn, ging naar de huisarts en beviel van een klein jongetje. Ze had alles gedaan wat verboden was tijdens die zwangerschap, maar hij was gelukkig gezond.
(sporten,lijnen, drinken,roken,stappen de hele nacht,werken etc)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:26

Er zijn hier denk ik nu zo wel genoeg topics over geweest- gebruik de zoekfunctie eens. Lachen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:29

Ik ken iemand die door de pil én condoom heen zwanger is geworden. Diegene merkte het pas toen het kind er was Nagelbijten / Gniffelen