Bah.. Voel me zo naar..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Bah.. Voel me zo naar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 19:18

Ben al bijna de gehele maand september ongesteld geweest en nu begin oktober.
Ik ben heeel snel misselijk de afgelopen 2 weken, na een maaltijd spuug ik hem het liefst weer uit. Ik krijg t koud, warm, wil t liefst lekker in bed gaan liggen en ben zooo moe (dat is overigens niks nieuws want ik heb last van oververmoeidheid.)

Nu ben ik gisteren bij de ha geweest omdat ik zolang bloedde. Het vermoeden bestaat dat ik door de pil heen zwanger ben geworden (pil was te licht, slikte m al een tijdje, ben nu weer over op een zwaardere pil) en dat ik dus een miskraam heb gehad, vandaar dat lange vloeien..
Zodra dat is gestopt krijg ik een inwendig onderzoek om te kijken hoe het er voor staat..

Lotje02

Re: Bah.. Voel me zo naar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:21

Jeetje wat een verhaal...Vreselijk zeg....
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Maar heel veel sterkte gewenst.Vriendjes zijn?

Jes

Jeetje wat vervelend voor je....

Ik zou als ik jou was alles ff na laten kijken...... Mijn moeder had dat ook, en die bleek een vlees boom in dr baarmoeder te hebben...

Predator

Och jeetje, dat is ook niet mis..
Hoop voor je dat het vloeien snel over is Ach gut
Sterkte ermee Vriendjes zijn?

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 21:52

nogmaals pam; sterkte ermee..

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:15

Scheve mond Dat is niet niks zeg.
Veel sterkte er mee! Ach gut

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:57

Sterkte ermee!
Dit is niet niks!

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:00

Zo dat zal wel erg schrikken zijn!
Sterkte, meis!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:28

He, dat is echt vervelend... Ik hoop dat het snel over gaat, sterkte!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 12:31

Da's niet niks! Maar zo'n inwendig onderzoek stelt weinig voor, dus maak je maar geen zorgen daarover. Ze gaan gewoon met zo'n camera binnenin kijken hoe alles ervoor staat, doet verder geen pijn (tenminste, bij mij niet).

In ieder geval heel veel sterkte ermee!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 12:39

brrr met mn blote kont op tafel voor die nare man.. Zie er echt tegen op..

Ik vloei nog steeds. Jammer ergens had ik gehoopt dat het na het bezoekje bij de dokter over zou zijn (gek he? Nu t beestje een naampje heeft denk je ook dat het zo weg zal zijn)

En aan de ene kant ben ik opgelucht dat ik niet zwanger ben op dit moment, hoe graag ik ook kinderen wil, ik ben bang dat het mijn relatie op DIT moment onder druk zet. En aan de andere kant ben ik echt heeeel verdrietig.. Want we hadden dus inderdaad met zijn drietjes kunnen zijn volgend jaar.. Maar dat is niet gegunt dan.. Zo ironisch, hoe je een droom in duigen ziet vallen voor je de kans hebt gehad goed te dromen.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:42

He meid....
Dat is niet niets! Zo zie je maar weer dat je toch nog zwanger kunt worden door de pil heen. Een miskraam lijkt me heel aangrijpend!!

Heel veel succes bij de dokter!!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 16:25

Was gisteren een beetje ingestort bij mn vriend, heb hem de hele week er niet over kunnen spreken. Hij snapt dat ik aan de ene kant opgelucht ben, maar snapt niet waarom ik zo verdrieitig ben. Hij vind namelijk dat we er met zn tweeen aan moesten beginnen, en dat dat later wel komt, maar dat dit nog niet eens op een babytje leek! En dat we, maar vooral hij, er nog niet aan toe zouden zijn, dus dat ik eigenlijk wel een beetje 'blij' moest zijn.

Tsjah.. Van je vriend moet je t hebben. Hij ervaart het totaaaal anders. Maar misschien stel ik me ook wel aan..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:43

Het is natuurlijk niet leuk dat hij het niet helemaal zoals jij ziet, maar ik kan me best voorstellen dat hij het helemaal anders ervaart. Mss zou hij wel heel wat enthousiaster geweest zijn als de zwangerschap was doorgegaan. Vertel hem gewoon eerlijk dat het je kwetst dat hij er zich zo over uitlaat en dat je het er onverwacht toch wel moeilijk mee hebt.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 07:27

Bedankt voor de lieve reacties.
Mijn vriend biechtte me net op dat hij ook wel kon huilen van de week.. Gewoon om de hele situatie. En echt heel stom, elke keer als ik er aan denk kan ik ook wel huilen, nu ik dit typ ook.

en ik baal enorm.. Gisteren had ik wat lichtrose afscheiding, gisteren helemaal niets. Ik blij! Begon ik vandaag weer te bloeden. Echt ik snap niks meer van mijn lichaam!!
Ben blij als ik bij de dokter ben geweest..

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 07:44

ben je de pil nog aan het slikken?
als ik bloed vloei en de pil aan het slikken stopt het niet zolang ik doorslik, het stopt pas als ik stop.
ik heb dat ontdekt toen ik ooit eens ermee wilde beginnen op de laatste dag van de ongesteldheid, ik ben toen drie weken onafgebroken ongesteld gebleven.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 07:57

ja ik slik nog steeds maar bij mij is t andersom, ik vloei pas als ik stop.
Dit vloeien ligt ook niet aan de pil

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 08:01

je begrijpt me verkeerd, ik ga ook vloeien als ik stop, en niet terwijl ik slik, maar als ik ga slikken terwijl ik vloei stopt het niet meer.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 22:19

Bij mij is dat ook zo, ik slik de pil altijd 3 maanden door, maar als ik het een maand langer probeer krijg ik ook een doorbraakbloeding die pas stopt als ik een pilpauze inlas.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 08:18

Ik heb hem nog nooit doorgeslikt. En als ik vloei en ik slik de pil stopt het ij mij normaliter wel altijd

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:38

Ik snap ook niet waarom je de pil nog slikt (moest van dokter?). Lijkt mij dat je lichaam eerst weer even op de regel moet komen en dat je dan weer met het slikken van de pil begint.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:41

Jeetje! Wat een vervelende situatie zeg! Ik hoop voor je dat je snel weet wat het is ! Lachen

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:48

Op maandag vloei ik ook al 3 weken. Ik voel mij ook misselijk, ziek en ontzettend moe. Ik krijg last van duizelingen en soms ben ik ineens helemaal angstig en kapot. Ik ga er binnenkort mee naar de dokter maar nu jij zegt dat het een miskraam is geweest durf ik eigenlijk niet. Ik wil absoluut niet dat er bij mij naar binnen gegluurt word....

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:53

Onyx88 schreef:
Op maandag vloei ik ook al 3 weken. Ik voel mij ook misselijk, ziek en ontzettend moe. Ik krijg last van duizelingen en soms ben ik ineens helemaal angstig en kapot. Ik ga er binnenkort mee naar de dokter maar nu jij zegt dat het een miskraam is geweest durf ik eigenlijk niet. Ik wil absoluut niet dat er bij mij naar binnen gegluurt word....

Toch zul je je hier vroeg of laat bij neer moeten leggen want als je ooit mams wordt zul je toch met regelmaat bij de gyneacoloog langs gaan....

En voor de TS, veel sterkte gewenst Ach gut

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:01

zo dat is niet niks meid!!
het is vaak zo dta mannen het heeel anders ervaren als vrouwen.
jij hebt het gevoel ( nu je weet dat het waarschijnlijk een miskram was) dat er iets in je groeide . een levend iets en dat is niet niks om dat te verwerken.
ik wens je echt onwijs veel sterkte en probeer er goed met je vriend over te praten en hem uit te leggen wat jij hierbij allemaal voelt en dat het voor jou wel heel moeilijk is!
heel veel succes en een dikke knuffel!