Pink is 'dood'.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

Pink is 'dood'.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 17:15

Oef, ik zit er nu al een dik half jaar mee, heb al drie ziekenhuizen gehad en het schiet geen moer op Scheve mond.

Sinds een zaterdagmiddag in april heeft mijn linkerpink besloten te gaan slapen, dat gevoel heeft iedereen wel eens in een arm/voet. Ik stond hier verder niet bij stil, vond het toen zelfs nog wel een grappig gevoel, echter ging het gevoel niet weg. Na een week toch maar besloten eens naar de HA te stappen, hij melde dat ik over een week maar weer moest komen als er geen verbetering was. Dus ik stap daar na een week weer op de stoep; verwijzing naar het ziekenhuis. Helaas is het maken van afspraken in ziekenhuizen een ramp, dus daar ging wéér een maand overheen. In de tussen tijd alleen maar verslechtering; het liep uit naar het linkergedeelte van m'n ringvinger (gedeelte naast je pink) en naar m'n onderarm, resultaat; geen enkel gevoel en enorm krachtverlies. Paardrijden geen plots stukken minder, doordat mijn pony nogal sterk is en ik als de dood ben dat we samen aan de kletter gaan en ik haar niet kan houden. Ik moet namelijk helaas dwars door het dorp rijden om bij een bak te komen, in het land rijden mocht niet.
Na de eerste afspraak in het ziekenhuis een doorverwijzing gekregen voor een onderzoek. Daarbij kreeg ik elektroden op m'n arm en controleerden ze of mijn zenuw niet bekneld zat. Deze bleek goed te zijn, er was niks merkwaardigs op aan te merken, maar mijn pink bleef slapen. Inmiddels was de vakantieperiode aangebroken en was ik doorverwezen voor een MRI-scan, voor m'n nek, ze dachten aan een nekhernia, wachttijd: 7 weken. Ook uit de MRI-scan bleek niks abnormaals, alles was in orde. Ik ben nu alwéér doorverwezen en heb nu een afspraak staan voor begin november, maar ik word er nu echt moe van.

Ik kan slecht rijden, ik krijg snel last van m'n arm, aangezien daar weinig kracht inzit. Ik kan niet zwaar tillen, gooien of werpen. Meedoen met gym op school is daardoor uitgesloten, ik volgde op school extra gym, maar dat mag ik dit jaar niet meer. Dan nog het ergste; sinds 3 jaar ben ik bezig met een voortraject van het conservatorium, ik speel(de) dwarsfluit. Mijn droom was (en ís) om daar heen te kunnen en een opleiding tot muzikant te volgen. Het probleem is; voor fluitspelen heb je alle vingers nodig om goed en behoorlijk te kunnen spelen. Ik ben echt aan het twijvelen of mijn pink ooit weer gaat leven en zo niet, dan ligt mijn toekomstdroom aan scherven.

Bah, wie kan mij een beetje uit m'n dip halen? Scheve mond En hebben meer mensen toevallig ervaringen hiermee?

MelOdYs_Star

Re: Pink is 'dood'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:18

Ik heb dat wel eens eerder gehoord, sommige zeggen dat je gewoon zeetzout moet mengen met een heel klein beetje wateren dat in een doekjemoet doen en om je in jouw geval pink heen wikkelen, ik hoop dat het bij jou ook werkt. het moet drie keer daags een kwartiertje. Dit is mij verteld door mijn buurvrouw, die daar last van had met haar arm, dit heeft wel geholpen. Succes en Sterkte

*edit* mengen met een klein beetje water.. haha sorry vergat een woord
Laatst bijgewerkt door MelOdYs_Star op 05-10-06 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:19

pfff... dat is nogal wat... sterkte ermee! en ik hoop ook dat je weer kan gaan fluiten, want daar kan je waarschijnlijk heel veel in kwijt... sterkte! Ach gut

MelOdYs_Star: zeezout mengen met een heel klein beetje wat? Lachen

Cyntje

hihi, wat een titel! Ik dacht ´The Pink´, de zangeres Nagelbijten / Gniffelen
Maar dan nog is het knap klote voor je, ik hoop ook dat het beter wordt, sterkte ermee in ieder geval Ach gut

Blackflag

Oh ik dacht pink ( popster ) die is dood ;P

nouja iig veel sterkte en beterschap meis Vriendjes zijn?

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:20

sorry, heb hier totaal geen ervaring mee..
maar wat vervelend dat dr zo veel tijd overheen moet gaan he! Ach gut

Heel veel sterkte, komt vast goed!

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:21

jeetje, dat is nogal wat Scheve mond
ik heb er geen ervaring mee.
maar ik wil je wel veel beterschap wensen, en hoop met je mee dat t over gaat zonder blijvende schade Lachen

(btw, ik dacht ook dat pink de zangeres dood was Tong uitsteken ik schrikken want over 9 dagen heb ik concert van dr Tong uitsteken )

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:24

Jeetje Scheve mond Sterkte zeg! Vriendjes zijn?
Ik vind het al vervelend als mijn pink 1 minuutje slaapt! Scheve mond
Ik hoop voor je dat ze kunnen vinden wat het is, want heel de tijd met een slapende pink lopen is ook niet fijn. Ach gut

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:03

Dat is knap banketstaaf...!!
Hopelijk kunnen ze er nog wat aan doen, want die droom van je klinkt erg goed!

Sterkte ermee! Ach gut

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 20:05

Bedankt voor de lieve berichtjes Lachen
Haha, nee, het gaat niet om dé Pink, maar mijn pink Vork
MelOdYs_Star: ik zal het eens uitproberen!